Off Topic Caffe

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Re: Off Topic Caffe

[quote author=dejan1111 link=topic=2942.msg192975#msg192975 date=1289338373]
    Čekaj, a ovi lopataši na slici bi trebalo da su grobari?? (%fsd%&j

kasno palim (*#^R^
    [/quote]

Ne, tako izlaze u grad ^&*ST*^# h5g6k8

Comment

Da prebacimo pricu o Kardashiankama ovde. $#^%RT
      Kourtney je ona "nepoznata", ali daleko od toga da nije dobra picka...

Elem: h5g6k8

Kim

Kourtney

Khloe

sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Jao Kim &Q45q@%
        sigpic
        http://www.youtube.com/watch?v=Ziqdpca6bBw

Comment

A brat Odom je izabrao najruzniju... #%d* ,mada nije ni ona losa. %QWT&W
          sigpic

Comment

Auuu kakva je ckapi ova Kim fghj48d strasno l5'%9 ja bolju zensku od nje jos nisam video &8@^J A jel ona udata za nekoga h5g6k8
            sigpic

Comment

Uuuh, Kim. Dodji dodji...

vlado leba ti ili smanjuj ili brisi, molim te zgade mi se ovi.

Comment

Kim je... (kad bih napisao morao bih da banujem sam sebe $#^%RT )
                Ali, stvarno, ne postoji rec koja moze da opise koliko je dobra picka. &8@^J &8@^J &8@^J
                sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Jel snimila ona neki filmic ovo ono?? $8#a
                  sigpic

Comment

Jeste, ko zna gde moze da se nadje saljite dachi na pm, mnogo je da i to postavljamo ovde. $#^%RT
                    sigpic

Comment

E al nije fer da samo dacha dobije, ako neko nadje nek postavi ovde da mozemo svi da uzivamo u njenim filmskim dostignucima $#^%RT
                      sigpic

Comment

Khloe, debela krava....mada smo i gore ebavali,

A Kim je već klasa &^@4(

Comment

Meni je ova slika dovoljna za uzivanje $8#a
                          sigpic

Comment

Momci,Kim je zauzeta &d$7
                            Sa njim je u strasnoj vezi %QWT&W

sigpic

Comment

[quote author=Flash link=topic=2942.msg193336#msg193336 date=1289400638]
                              E al nije fer da samo dacha dobije, ako neko nadje nek postavi ovde da mozemo svi da uzivamo u njenim filmskim dostignucima $#^%RT
                              [/quote]

bilo bi previshe nismo mi youjizz ovde &*#GI(]

khm..youjizz..khm..search..kim kardashian I#^@8 I#^@8

edit:nema tamo..saljite na PM ko nadje gde

Comment

Pa ni Kim,nije nesto posebno,sem sto ima veliko dupe,meni se cini da je Kortni,najpametnija,samo sto je onaj njen decko zajebava,Kloi,pokusava da dohvati Lamarovog pitona,al joj ne uspeva,dok Kim,ide od zurke do zurke...

Comment

Working...
                                X