No announcement yet.

Off Topic Caffe

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Ја 'фала Богу немам ништа паметно да радим сутра него ето, нисам легао у нормално време десетак дана и сад планирао али не иде. Морам њега да слушам.
    Пробаћу сад уз ове пре њега да учим тестове за вожњу, да бар нешто корисно радим.

Биће на јутјубету 100%.
    Last edited by Урош94; 14-07-13, 00:08.
    Arise, Serbia!
    You fell asleep long ago,
    And have lain in the dark.
    Now wake up
    And rouse the Serbs!

sigpic

Comment

• Ide trojka sta se ovo desilo!

Spoiler

Comment

• http://www.be-at.tv/brands/exit-fest.../steve-angello

Steve vec kida :S
        sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Ја први пут чујем за овог брата.
          Добар је, добар... али сад морам да се пребацим на Хардвела.
          Arise, Serbia!
          Now wake up
          And rouse the Serbs!

sigpic

Comment

• Pogledaj bre kako se sprda tajo

Comment

• Originally posted by Uros94 View Post
              Ја први пут чујем за овог брата.
              Добар је, добар... али сад морам да се пребацим на Хардвела.

Kako bre nisi cuo za Angello-a? Deo Swedish House Mafia-e jbt, ubija lik.
              sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Јебем ли га. Не пратим ваљда довољно добро ову електро сцену. Знам само за ове најпознатије, Хардвела, Гету, Авићија, Бјурена и тако те. Наравно знао сам за Сведиш Хаус Мафију, али за њега посебно нисам. Од сад ћу и на њега да обратим пажњу.

Вери инчерсинг...

Last edited by Урош94; 14-07-13, 03:31.
                Arise, Serbia!
                Now wake up
                And rouse the Serbs!

sigpic

Comment

• Axwell, on i Sebastian Ingrosso su ti Swedish House Mafia ;)

Puce mrtvi stream, da Bog da umrli jebem vam majku, ne mogu nista na ovom Exit-u da odslusam kao covek.
                  sigpic

Comment

• Ето за Аксвела сам чуо не и да је у Мафији.

Ево ти имаш неке ликове уживо на Егзиту.

http://www.youtube.com/watch?v=5Rwzb2HRmfk

Мене срамота...
                    Last edited by Урош94; 14-07-13, 03:40.
                    Arise, Serbia!
                    Now wake up
                    And rouse the Serbs!

sigpic

Comment

• Markus Sulc brat izmislja

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
                        Kako bre nisi cuo za Angello-a? Deo Swedish House Mafia-e jbt, ubija lik.
                        SHM legende. Steta sto su otisi u penziju

Comment

• Drugari, je l' znate gde bih mogao da nadjem neki sezonski posao? Je l' ima neko neki predlog, zna nekoga ?
                          I can accept failure, everyone fails at something. But I can't accept not trying...

Comment

• Mozes da radis umesto Orlovica u Zurnalu, on ionako nista ne radi tamo.

Salim se braticu, nemam pojma, verovatno imas u gradu neku organizaciju koja se bavi tim stvarima.
                            sigpic

Comment

• Имаш пун курац омладинских задруга, прогуглај мало и пробај да се прикључиш у неку од њих и они ти можда нађу посао.
                              Arise, Serbia!
                              Now wake up
                              And rouse the Serbs!

sigpic

Comment

• Ma vec sam clan nekoliko od njih, ali slaba vajda od njih. Ostavio sam broj u nekoliko, ali nista..
                                I can accept failure, everyone fails at something. But I can't accept not trying...

Comment

Working...
                                X