Off Topic Caffe

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Re: Off Topic Caffe

[quote author=Branislav link=topic=2955.msg258065#msg258065 date=1298933852]
    Bojane care Heat uzima Titulu ove sezone nezvao se ja Branislav!

Zabelezi ovo negde pa ako ne bude tako ispljujte me najstrasnije sto mozete!
    [/quote]

Bolje plati pivo. $#^%RT

Comment

[quote author=Nikola_89 link=topic=2955.msg258066#msg258066 date=1298933894]
      Bolje plati pivo. $#^%RT
      [/quote]
      Celom forumu $#^%RT
      sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

[quote author=T-Mac link=topic=2955.msg258067#msg258067 date=1298933919]
        Celom forumu $#^%RT
        [/quote]
        Dogovoreno! @R&}*

Heat ne uzme Titulu, svi se okupimo gde god kazete i ja placam veceru i celonocnu pijanku!

LEBRON "KING" JAMES - GLOBALNI FENOMEN. G.O.A.T.!
        sigpic
        RUSSELL-WILT-JABBAR-JORDAN-LEBRON
        - 4xMVP -

Comment

Drzim te za rec Bane! $#^%RT Mada meni dovoljno pivo, nema potrebe za krkanjem, a i bice tad lepo vreme, pa moze da se pije u prirodi. $#^%RT

Comment

[quote author=Nikola_89 link=topic=2955.msg258076#msg258076 date=1298934385]
            Drzim te za rec Bane! $#^%RT Mada meni dovoljno pivo, nema potrebe za krkanjem, a i bice tad lepo vreme, pa moze da se pije u prirodi. $#^%RT
            [/quote]
            Kako god se dogovorimo! $8#a

sigpic
            - 4xMVP -

Comment

• Comment

• [/quote]
                Always on the run! +*@WT*48* +*@WT*48* +*@WT*48*

sigpic
                - 4xMVP -

Comment

Bane jesi siguran da imas toliko para? $#^%RT

Comment

A, jebem mu mater predjite u off, ne mogu da prebacujem po jedan post svaka 2 minuta. h5g6k8
                    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

[quote author=Ljuba90 link=topic=2955.msg258086#msg258086 date=1298934815]
                      Bane jesi siguran da imas toliko para? $#^%RT
                      [/quote]
                      100% $#^%RT

Suvise sam mator da bih davao prazna obecanja! $%&RQa $#^%RT

sigpic
                      - 4xMVP -

Comment

Al stvarno ne mogu da verujem da je samo luda uprava Bullsa neaktivna,jbt ko da se ljudi boje uspeha. #%d* #%d* #%d*
                        sigpic

Comment

Vidim da ovde nije tako slatko pricati kao u temi o regularnoj. &*#GI(] &*#GI(] &*#GI(] &*#GI(] &*#GI(]
                          sigpic

Comment

Hahahahahahahhha, ima istine. $#^%RT A i obecao je Bane, potpisao je dil i to je to. $#^%RT

Comment

[quote author=T-Mac link=topic=2942.msg258095#msg258095 date=1298935234]
                              Vidim da ovde nije tako slatko pricati kao u temi o regularnoj. &*#GI(] &*#GI(] &*#GI(] &*#GI(] &*#GI(]
                              [/quote]
                              Da, da! Mora da tu nesto ima? (%fsd%&j $#^%RT $#^%RT $#^%RT

sigpic
                              - 4xMVP -

Comment

[quote author=Nikola_89 link=topic=2942.msg258100#msg258100 date=1298935328]
                                Hahahahahahahhha, ima istine. $#^%RT A i obecao je Bane, potpisao je dil i to je to. $#^%RT
                                [/quote]
                                Tako je! Potpisao i zapecatio! #&^4A $#^%RT

sigpic
                                - 4xMVP -

Comment

Working...
                                X