• Time
  • Show
Clear All

• Originally posted by 3 sekunde u reketu View Post
    Ja moram u WC. Na duže.

Hoću reći i ja čekam.

Stizes na pocetak takmicenja?
    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• ajde, ide finalni, laganica, samo je puno imena.
      ko brze kuca taj i pobedjuje.
      It is not the violence that sets a man apart.
      It's the distance he's prepared to go.

Comment

• Па и ја морам да одгледам других 65 минута филма са Реј Аленом (He got game), ако не пустим одмах закаснићу касније на шоу програм Ковачића.
        Arise, Serbia!
        You fell asleep long ago,
        And have lain in the dark.
        Now wake up
        And rouse the Serbs!

sigpic

Comment

• It is not the violence that sets a man apart.

Comment

• Ne komentarise valjda stvarno grande Kovacic?
            sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Originally posted by apacrow View Post
              1. Ljebron
              2. Cobe Brayant
              3. Shaq
              4. Timmy
              5, KG
              6. Dirk
              7. Wade
              8. CP3
              9. Melo
              10.Yao
              11. Robot
              12. Nash
              13. Boshko
              14. KD
              15. Bibby
              16. Sheed
              17. Brat moj
              18. Roy
              19. Amare
              20. Booz
              21. Jameer
              22. Blake
              23. Gerald
              24. Rip
              25. Monta
              26. Granger
              27. Kaman
              28. Rudy Peder
              29. Mike Redd
              30. Brook
              31. Jamison
              32. Lu
              33. Tyson
              34. Peja
              35. Love
              36. B-Easy
              37. Lee
              38. Radman
              39. Tayshaun
              40. Birdman?
              41. Tyreke
              43. Jack
              44. Roger Mason
              45. Przybilla
              46. Blatche
              47. Gallo
              50. Mike Conley
              sigpic

Comment

• 40 Birdman

Edit: 42 Liči na Pola Džorža koji se tek probudio.

Comment

• Eto, trojicu ne znam i moram da priznam da ih vidim prvi put u zivotu verovatno, bar ovu zadnju dvojicu.
                  sigpic

Comment

Леброн, Коби, Шек, Данкан, Гарнет, Новицки, Вејд, Пол, Ентони, Јао, Робот, Неш, Бош, Дурент, Биби, Рашид, Ружа, Рој, Амари, Бузер, Џамир Нелсон, Грифин, Џералд Валас, Рип, Монта, Гренџер, Кејман, Геј, Чак Хеијс, Лопез, Ентоан Џејмисон, Луол Денг, Чендлер, Пеђа, Лав, Бизли, Ли, Радман, Принс, Бирдман... ДОЊИ РЕД НИКОГ НЕ ЗНАМ
                    Last edited by Урош94; 16-02-13, 23:58.
                    Arise, Serbia!
                    You fell asleep long ago,
                    And have lain in the dark.
                    Now wake up
                    And rouse the Serbs!

sigpic

Comment

• 42. Ryan Gomes
                      48. Quinton Ross
                      49. Francisco Elson
                      It is not the violence that sets a man apart.

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
                        Eto, trojicu ne znam i moram da priznam da ih vidim prvi put u zivotu verovatno, bar ovu zadnju dvojicu.
                        Face znam ,ali imena nikako.

Čekaj, pa 48 je opet jebeni Mbah a Moute.

Ipak nije.

Comment

Uh, uh...

LeBron, Kobe, Shaq, Duncan, KG, Dirk, D-Wade, CP3, Melo, Ming, Dwight, Nash, CB, KD, Bibby, Sheed, D-Rose, Roy, Amar'e, Boozer, Nelson, Griffin, Gerald Wallace, Rip Hamilton, Monta Ellis, Granger, Chris Kaman, Rudy Gay, Michael Redd, Brook Lopez, Jamison, Deng, Chandler, brat Stojakovic, Kevin Love, Beasley, David Lee, Radman, Prince, Birdman Andersen, Tyreke Evans, Gomes cini mi se, Maggette, Mason Jr, Joel Przybilla, Blatche, Gallo, Douby?, ovog ne znam, Luther Head.

Bem ti zivot koliko kasnim..:S
                          sigpic

Sever celi sada se veseli, crveno-beli, 'ajmo u napad zajedno! Sa severa nek zapeva svako, nek grmi jako, Zvezda šampion!

"Nema velike ljubavi bez velike radosti, ali i bez velike patnje. E, to vam je Crvena zvezda. Ima da se raduješ do neba, ali sekiracija ti ne gine." Gospodin Ljuba Tadic

Batica Wilshere je gospodin covek...

All hail the Chan-Chan man!

Comment

42. Ryan Gomes
                            48. Quinton Ross
                            49. Francisco Elson
                            Hteo sam da napisem Elson Boga mi, sad mi krivo sto nisam, znam da je on tako do jaja crn

A, Gomes mi je bio poznat, al' nije bilo Boga da se setim.
                            sigpic

Comment

• Tatica wins :S

Em sam najlepse poredj'o, em sam bio najbolji! .1.
                              sigpic

Comment

• Apa el ne igra ovaj poslednji u Kingsima mozda

Comment

Working...
                                X