No announcement yet.

Off Topic Caffe

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Wado, LeBron je smatran novi MJ-em po rodjenju, to je odmah u porodilistu ustanovljeno
    sigpic

Comment

• Ja se izvinjavam, Sava je draftovan ranih 90ih, jos jednom moje izvinjenje.
      sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Originally posted by NebojsaNS View Post
        Hajde, sledeci hint. Draftovan je sredinom osamdesetih godina.

Edit: Draft na kojem je uzet smatra se najbaksuznijim ikada zbog nekoliko smrti igraca i teskih povreda u kasnijoj karijeri.
        Bilo na ESPN emisija o tome ne mogu se setiti godina mozda 84" a igrac je ubijen ili se predozirao koji je po video klipovima i prici mogao biti
        bolji od MJ
        GIFSoup

Comment

• Originally posted by Rondo9 View Post
          Wado, LeBron je smatran novi MJ-em po rodjenju, to je odmah u porodilistu ustanovljeno
          Леброн по рођењу није био јачи и већи од МЏ-а.
          Arise, Serbia!
          You fell asleep long ago,
          And have lain in the dark.
          Now wake up
          And rouse the Serbs!

sigpic

Comment

• Len Bias je u pitanju, jedino on dolazi u obzir po Sonetovom kriterijumu. Jesi nasao koga ces traziti lebac ti jebem.
            sigpic

Sever celi sada se veseli, crveno-beli, 'ajmo u napad zajedno! Sa severa nek zapeva svako, nek grmi jako, Zvezda šampion!

"Nema velike ljubavi bez velike radosti, ali i bez velike patnje. E, to vam je Crvena zvezda. Ima da se raduješ do neba, ali sekiracija ti ne gine." Gospodin Ljuba Tadic

Batica Wilshere je gospodin covek...

All hail the Chan-Chan man!

Comment

• Je l' Len Bias trolino?
              sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Originally posted by Bokirivaldo View Post
                Bilo na ESPN emisija o tome ne mogu se setiti godina mozda 84" a igrac je ubijen ili se predozirao koji je po video klipovima i prici mogao biti
                bolji od MJ
                Blizu, blizu. Hajdemo sada Google i nadjete ga za dve sekunde. Trebalo je da igra za jednu od najvecih fransiza.
                Na celom svetu samo Crvena zvezda

Comment

• Konacno ga neko ubode Wada +1

Comment

• Uki, prorocica Babu je to predvidela, to mu dodje isto kao i da se rodio takav.
                    sigpic

Comment

• Ја посумњао на Тарабиће и баба Вангу, кад оно Бабу...
                      Arise, Serbia!
                      Now wake up
                      And rouse the Serbs!

sigpic

Comment

• Ja priznajem samo Vangu, Tarabici su out

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
                          Je l' Len Bias trolino?
                          Jeste ja mislim da je on
                          GIFSoup

Comment

• Па кад не знаш. Моћ Тарабића Митра је била ненадјебива, запамти шта ти кажем, ја знам. ;)
                            Arise, Serbia!
                            Now wake up
                            And rouse the Serbs!

sigpic

Comment

• Kad ste vec tako raspolozeni, ajmo novi kviz!

Prvo pitanje glasi:

Kad je najbolji point guard danasnjice (Russell Westbrook) poceo da trenira kosarku?
                              sigpic

Comment

• 12. novembra 1988.
                                sigpic

Comment

Working...
                                X