• Time
  • Show
Clear All

• Russ nema hendikepa!

Spoiler
    Ajde ne zanovetaj nego se pridruzi mracnoj strani sile
    sigpic

Comment

• Njegov hendikep nije fizičke prirode i stoga nije lako uočljiv vama amaterima.
      Pravda za ciglaša.
      Last edited by 3 sekunde u reketu; 16-02-13, 03:40.

Comment

• Russ je u dusi umjetnik. Ovo je jedan od nacina ispoljavanja tog duha. I apsolutno ga podrzavamo.
        sigpic

Comment

• Originally posted by Reise View Post
          Russ je u dusi umjetnik. Ovo je jedan od nacina ispoljavanja tog duha. I apsolutno ga podrzavamo.
          Jos da dodam da je, kao i mnogi veliki umetnici, neshvacen za vreme zivota. Njegova genijalnost ce doci do izrazaja tek posle smrti.
          sigpic

Comment

• Laku noć.
            Last edited by 3 sekunde u reketu; 16-02-13, 03:58.

Comment

• Ma Russ je legenda , sad da nam se pridruze sto vise
              da obojimo NBA PDF avatarima sa Russom

Comment

• Pridruzujem se i ja Russomaniji.
                "When I was young, I never wanted to leave the court until I got things exactly correct. My dream was to become a pro."-Larry Bird

"Da budale svijetle ja bi bio zvjezda danica".

Comment

• Objasnio!!!!!!!! Najbolji PG u NBA-u!
                  sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Evo par slika sa sinoce zurke povodom rodjendana Michael Jordan-a

"Nikad ne odustaj od necega sto volis"
                    Legends never die. Mamba will be back!
                    sigpic
                    HOUSE ALL NIGHT LONG

Comment

• Wada je novi pripadnik Russomania-je! Idemo Grobari, idemo Cigani, idemo braco sirom naseg lepog Balkana! Pridruzite se, Russomania! RUSSELL WESTBROOK, OLE!
                      sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• I ja sam promenio avatar, ali nisam gledao da li je neko vec stavio isti. Jebiga...
                        sigpic

Comment

• Trisur i ja smo jedini normalni ljudi ovde.

Jebenog maloumnog pajaca drzite na avataru

Comment

• Banuj se sam da se ne mucim
                            sigpic

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
                              Banuj se sam da se ne mucim
                              Bandwagoneru raspali.

Comment

• Originally posted by Ljuba90 View Post
                                Trisur i ja smo jedini normalni ljudi ovde.

Jebenog maloumnog pajaca drzite na avataru
                                Nindza kornjaca...

Spoiler

Jednojajcani blizanci..
                                sigpic

Sever celi sada se veseli, crveno-beli, 'ajmo u napad zajedno! Sa severa nek zapeva svako, nek grmi jako, Zvezda šampion!

"Nema velike ljubavi bez velike radosti, ali i bez velike patnje. E, to vam je Crvena zvezda. Ima da se raduješ do neba, ali sekiracija ti ne gine." Gospodin Ljuba Tadic

Batica Wilshere je gospodin covek...

All hail the Chan-Chan man!

Comment

Working...
                                X