Off Topic Caffe

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

Re: Off Topic Caffe

Dobro su i pobedili posle, a primetio sam posle u statistici da nisu ulazili u igru al nisam znao šta se desilo...
    IO NON RUBO IL CAMPIONATO
    ED IN SERIE B NON SON MAI STATO
    C'E SOLO L'INTER

Comment

Vafer je odigrao skoro tri minuta - 0 postignutih poena, 0 skokova, jednom rečiju 0.
      Delone nije ni omirisao parket....
      Dakle i nisu neki važan faktor u ekipi. Nisu vredni toga da dele tim i srozavaju jedinstvo.

Comment

Делонте Вест је пуко играч,час пада у депресије час се дружи са ЛеБроновом мамом,сад почео да се бије...

Comment

Nije red sto skrecemo sa teme,mozes prebaciti u Off topic.

Lakers-i protiv Miami-a,ali Miami sa velikom trojkom u timu...nas poslednji mec !!!

^%@7f
          sigpic

Comment

[quote author=bm24 link=topic=2942.msg186521#msg186521 date=1288478220]
            Nije red sto skrecemo sa teme,mozes prebaciti u Off topic.

Lakers-i protiv Miami-a,ali Miami sa velikom trojkom u timu...nas poslednji mec !!!

^%@7f
            [/quote]
            Priznajem pobedio si me posteno, ali da te podsetim na Wade-a, u sred Staples centra, ne secas se. zima bila, cini mi se -16 $#^%RT
            sigpic

Sever celi sada se veseli, crveno-beli, 'ajmo u napad zajedno! Sa severa nek zapeva svako, nek grmi jako, Zvezda šampion!

"Nema velike ljubavi bez velike radosti, ali i bez velike patnje. E, to vam je Crvena zvezda. Ima da se raduješ do neba, ali sekiracija ti ne gine." Gospodin Ljuba Tadic

Batica Wilshere je gospodin covek...

All hail the Chan-Chan man!

Comment

Where rivality happens.

Comment

hoce neko sa mnom na porciju tastature sa kecapom, vidim ima neka akcija.

Comment

[quote author=dusan1610 link=topic=2942.msg186540#msg186540 date=1288478608]
                  Where rivality happens.
                  [/quote]

Strasnog rivalstva kad uvek jedan pobedjuje. h5g6k8
                  [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=jUkBlGYaej4[/youtube]

sigpic

Comment

Kako je ovo bilo brutalno... &8@^J &8@^J &8@^J
                    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Re: Off Topic Caffe

[quote author=T-Mac link=topic=2942.msg186567#msg186567 date=1288479349]
                      Kako je ovo bilo brutalno... &8@^J &8@^J &8@^J
                      [/quote]

Where brutano happens.

Comment

Ovo je bilo nisko 7&@%q

Kada smo vec kod video materiala, da i ja stavim nesto:

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=VyUBa7fmoqU[/youtube]
                        sigpic

Sever celi sada se veseli, crveno-beli, 'ajmo u napad zajedno! Sa severa nek zapeva svako, nek grmi jako, Zvezda šampion!

"Nema velike ljubavi bez velike radosti, ali i bez velike patnje. E, to vam je Crvena zvezda. Ima da se raduješ do neba, ali sekiracija ti ne gine." Gospodin Ljuba Tadic

Batica Wilshere je gospodin covek...

All hail the Chan-Chan man!

Comment

Where prepucavanje happens.

Comment

Eto zašto je košarka najbolji sport...

Comment

Pa kao sto vidis to je bio kraj 3/4...ne moze se porediti sa kosem za pobedu!
                              Ali nije ni bitno,idem da gledam Marvina i Zazu! %QWT&W
                              sigpic

Comment

[quote author=dejan1111 link=topic=2942.msg186587#msg186587 date=1288479796]
                                Eto zašto je košarka najbolji sport...
                                [/quote]
                                + 1 !!!
                                sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Working...
                                X