Off Topic Caffe

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Originally posted by LBJmvpFORlife View Post
    Kao i Mekara, kako sam kao mali vristao njegovo ime na basketu nisam tada znao sta ga je ubilo, sada znam.
    Gresis jer Derrick nema hronicnih prolema sa kolenima, niti ima degenerativni poremecaj kao recimo Nadal ili Roy. Cak stavise, vece su sanse da povredi drugo koleno, nego ovo sada. Jednostavno, bio je premoren, igrao je povredjen cele sezone i na kraju je moralo negde da pukne. Nazalost, puce ono najgore, ali Boze moj, ko zna zasto je to dobro.
    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• @LBJmvpFORlife

Vidim, i?
      Takođe, ovde se uvodi i jedan divan kriterijum pomoću koga prosuđujemo je li žurka prestižna, dakle ona je “obično prestižna ako se neko od poznatih pojavi bar na pet minuta”. Zahvaljujući upravo ovom genijalnom kriterijumu, ako na primer na žurku upadne Manda, uđe u klonju, iskenja se i ode kući (pod pretpostavkom da mu za to treba više od 5 minuta), može se zaključiti da je ta žurka prestižna. Lepo je znati.

Comment

• Originally posted by tata Mumi View Post
        @LBJmvpFORlife

Vidim, i?
        Voli Rouza? Nadala? Roja? Nije to slucajno. Nek zavoli Azara i ode 40 miliona u propast.

Comment

Voli Rouza? Nadala? Roja? Nije to slucajno. Nek zavoli Azara i ode 40 miliona u propast.
          Ko bre voli Nadal-a?
          sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
            Ko bre voli Nadal-a?
            Ti nisi Nadalovac? Ja bio ubedjen da si vamos Rafa lik

Comment

• Aha, ne zalazim ovdje pa nisam u toku ko koga voli.
              Takođe, ovde se uvodi i jedan divan kriterijum pomoću koga prosuđujemo je li žurka prestižna, dakle ona je “obično prestižna ako se neko od poznatih pojavi bar na pet minuta”. Zahvaljujući upravo ovom genijalnom kriterijumu, ako na primer na žurku upadne Manda, uđe u klonju, iskenja se i ode kući (pod pretpostavkom da mu za to treba više od 5 minuta), može se zaključiti da je ta žurka prestižna. Lepo je znati.

Comment

Jok i nije...on se lozi na te sa slabim kolenima.

Comment

Jesam brate, volim patike koje nosi.
                  sigpic

Comment

• Originally posted by Ljuba90 View Post
                    Jok i nije...on se lozi na te sa slabim kolenima.

Sva sreća pa James nema slaba kolena.

LEBRON "KING" JAMES - GLOBALNI FENOMEN. G.O.A.T.!
                    sigpic
                    RUSSELL-WILT-JABBAR-JORDAN-LEBRON
                    - 4xMVP -

Comment

• Dobro je onda
                      Sto Mac ne voli Ronda
                      sigpic

Comment

• Originally posted by RRondo9 View Post
                        Dobro je onda
                        Sto Mac ne voli Ronda
                        Rondo je sam sebi dovoljan, videsmo sinoc.
                        sigpic

Comment

Alo breeeeee imao je triple double

Comment

• Originally posted by Ljuba90 View Post
                            Alo breeeeee imao je triple double
                            Jedini covek koji ima 2 triple double-a u sedmim utakmicama! FUCK YEAAAAAAAAAAAH
                            sigpic

Comment

Bar ce igrati, nece se povredjivati kao neki
                              sigpic

Comment

• Originally posted by RRondo9 View Post
                                Bar ce igrati, nece se povredjivati kao neki
                                Bolje bi bilo da ne igra

Salim se ;)
                                sigpic

Comment

Working...
                                X