Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Originally posted by Gangrena View Post
    Isto tako i njih iritira macvanski
    Ne znam brate, ja mislim da mi "najpravilnije" (ako tako nesto uopste postoji) i najcistije pricamo, nema nikakvih cudnih zavrtanja, razvlacenja i ostalih gluposti. Mislim, kad slusas ljude jbg i na tv-u i ovako, kontam da je to to, a ne ovo ovde. Moj cimer i najbolji ortak jednom hteo da siba nekog lika u prodavnici. Nesto valjda zurio, ovaj poceo da ga smara i razvlaci, kaze kad mu nisam kicmu slomio na licu mesta.
    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
      Ne znam brate, ja mislim da mi "najpravilnije" (ako tako nesto uopste postoji) i najcistije pricamo, nema nikakvih cudnih zavrtanja, razvlacenja i ostalih gluposti. Mislim, kad slusas ljude jbg i na tv-u i ovako, kontam da je to to, a ne ovo ovde. Moj cimer i najbolji ortak jednom hteo da siba nekog lika u prodavnici. Nesto valjda zurio, ovaj poceo da ga smara i razvlaci, kaze kad mu nisam kicmu slomio na licu mesta.
      jel ti imas kog prijatelja iz Uzica?

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
        Ne znam brate, ja mislim da mi "najpravilnije" (ako tako nesto uopste postoji) i najcistije pricamo, nema nikakvih cudnih zavrtanja, razvlacenja i ostalih gluposti. Mislim, kad slusas ljude jbg i na tv-u i ovako, kontam da je to to, a ne ovo ovde.
        Дефинитивно.
        Arise, Serbia!
        You fell asleep long ago,
        And have lain in the dark.
        Now wake up
        And rouse the Serbs!

sigpic

Comment

• Originally posted by ledeni 80 View Post
          jel ti imas kog prijatelja iz Uzica?
          Imam drugaricu iz Uzica, probijala mi je mozak prve 3 nedelje dok se nisam navikao. I, sad se najezim kad nesto pita profesora u amfiteatru.
          sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• http://www.youtube.com/watch?v=6Ex9-...eature=related

Прочитајте први коментар на клипу.
            Arise, Serbia!
            Now wake up
            And rouse the Serbs!

sigpic

Comment

• Ne znate vi djeco sta je Kraljevo i jezivi izgovor... nista gore nego akcenat na drugom slogu u "carapa", "patika", "saksija". Jebalo veka...

Comment

• Pa gde ćeš idiote,gde ćeš?Skloni se bre!Sisaj karu bre budalo,mrš!Ajde bre magarčino,ajde vozi to govno!

Meni je hitno.

Meni ovaj ipak bolji.

Zivac FTW!!!
                sigpic

Comment

• pun grad stilista
                  It is not the violence that sets a man apart.
                  It's the distance he's prepared to go.

Comment

• jel i ona rasteze kad prica T-MAC to kod nas nema u Uzicama (izvini Gangrena )

Comment

• Boli vas uvo, nas iz Vrsca racunaju kao kosovsko resavski akcenat Imam utisak da pola reci koje kazem zvuce retardirano, jos sam imao dikciju na faksu.
                      Na celom svetu samo Crvena zvezda

Comment

• Одглумео је боговски.
                        Пустите на 6:06, па видите реакцију кад овај пита: "Шта?".

Ледени, УЖИЦУ брате.
                        Arise, Serbia!
                        Now wake up
                        And rouse the Serbs!

sigpic

Comment

• sta cete tek reci za Nislije i Leskovcane za njihov akcenat

Comment

• Mi iz Mld-a normalno pricamo, al' jbg kad sve seljak do seljaka.

Comment

• Originally posted by Seoski Terminator View Post
                              Mi iz Mld-a normalno pricamo, al' jbg kad sve seljak do seljaka.
                              ko prizna pola mu se doda

Comment

• 1:25

Al' i baron pre toga je pobedio, kakav Bogotac. Gledao sam film 45 puta i opet se svaki put ismejem kao budala.
                                sigpic

Comment

Working...
                                X