Off Topic Caffe

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Originally posted by ledeni 80 View Post
    Urose sad se sredi,pa trk kod komsinice 1 odgledate seriju,pa posle to ti je bolje nego da se nerviras uz utakmicu da psujes itd
    Ledeni, hoces da kazes da nesto moze da zameni NBA tekmu?

sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
      Bezi tamo, na te teme mogu da pricam samo sa jednom osobom odavde, vi ostali ste preveliki smekeri.

Sone, ti radis samo po kucama, a? Nista kod sebe?
      Ljubasin a

Zena mi odmah u komsiluku, dva coska, bilo bi glupo da naleti. Kud nisam nasao neku iz drugog dela grada, mnogo bi olaksalo posao.
      Na celom svetu samo Crvena zvezda

Comment

• Јес вала Ледени. Јебо НБА (комшиницу), ај' здраво.
        Arise, Serbia!
        You fell asleep long ago,
        And have lain in the dark.
        Now wake up
        And rouse the Serbs!

sigpic

Comment

• a sta ti mislis

Comment

• Originally posted by NebojsaNS View Post
            Ljubasin a

Zena mi odmah u komsiluku, dva coska, bilo bi glupo da naleti. Kud nisam nasao neku iz drugog dela grada, mnogo bi olaksalo posao.
            Al' ne znas da koristis situaciju jbt. Pa bolje jos sto je tako, sta da je na nekom drugom delu, pa se slucajno sretnete negde usput. Ovako bar mozes lako da proveris pre nego sto podjes.
            sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Мада ипак је то седми меч...

Велика је дилема у мени сада.
              Arise, Serbia!
              Now wake up
              And rouse the Serbs!

sigpic

Comment

• Ledeni, napusti objekat.
                sigpic

Comment

• Urose idi kod komsinice kad odgleda Sulejmana ti prebaci na kosarku,pa sta ce biti posle ja nzm da li ces ti raditi po onom pitanju ostaje da se vidi
                  T-MAC oces sad,ili odmah

Comment

• Al' kako mi ide na racku ovaj novosadski naglasak, nemate pojma. Kafana mi prekoputa stana, kad krenu da izlaze napolje da pricaju na telefon dodje mi da ih sacekam sa bejzbolkom.
                    sigpic

Comment

Al' ne znas da koristis situaciju jbt. Pa bolje jos sto je tako, sta da je na nekom drugom delu, pa se slucajno sretnete negde usput. Ovako bar mozes lako da proveris pre nego sto podjes.
                      Ah pa nemam ja mnogo posla na otvorenom. Ovako je na minut i po, nemam vremena za reakciju. Veruj mi zajebanije je ovako.
                      Na celom svetu samo Crvena zvezda

Comment

Al' kako mi ide na racku ovaj novosadski naglasak, nemate pojma. Kafana mi prekoputa stana, kad krenu da izlaze napolje da pricaju na telefon dodje mi da ih sacekam sa bejzbolkom.
                        Хахахахахахахахаха то је то брате. Онако педерски. Јебига Шоне.
                        Arise, Serbia!
                        Now wake up
                        And rouse the Serbs!

sigpic

Comment

Al' kako mi ide na racku ovaj novosadski naglasak, nemate pojma. Kafana mi prekoputa stana, kad krenu da izlaze napolje da pricaju na telefon dodje mi da ih sacekam sa bejzbolkom.
                          Isto tako i njih iritira macvanski
                          sigpic

#PRAVDA ZA BRAĆU

Comment

• Originally posted by ledeni 80 View Post
                            ma dobra je i ta od 47 ljeta znas kako kazu "STO STARIJA KOKA TO MASNIJA SUPA"
                            Onda vise nije MILF nego GILF.

Comment

• Originally posted by NebojsaNS View Post
                              Ah pa nemam ja mnogo posla na otvorenom. Ovako je na minut i po, nemam vremena za reakciju. Veruj mi zajebanije je ovako.
                              Najzajebanije je kada ti postane deo kućnog inventara.

LEBRON "KING" JAMES - GLOBALNI FENOMEN. G.O.A.T.!
                              sigpic
                              RUSSELL-WILT-JABBAR-JORDAN-LEBRON
                              - 4xMVP -

Comment

• Gagrena a sta cemo sa Uzicama i njihovim naglaskom

Comment

Working...
                                X