Off Topic Caffe

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Originally posted by Uros94 View Post
    Кад сам то рекао мислио сам да не раде ти тастери на ТВу. Пише нешто да је закључано, курац-палац.
    Udari ga sekirom, al' onom kontra stranom, trebalo bi dobro da reaguje. Jos ako je LED, ima da promeni na SK u sekundi.
    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Na celom svetu samo Crvena zvezda

Comment

• Мек, пробао сам брате али пребаци ми на СК+, други пут кад сам ударио не реагује...
        Јебига, за мало...
        Arise, Serbia!
        You fell asleep long ago,
        And have lain in the dark.
        Now wake up
        And rouse the Serbs!

sigpic

Comment

Мек, пробао сам брате али пребаци ми на СК+, други пут кад сам ударио не реагује...
          Јебига, за мало...
          Nista, ovo je kompleksniji slucaj znaci, samo budak pomaze.
          sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Mozda ovo resi problem ;)
            Na celom svetu samo Crvena zvezda

Comment

• Е јебига. Где да нађем будак/крамп у ово доба? Нисам толики паор па да имам све пољопривредне алатке. Шта мислите да пробам главом? Кад је већ сјебана нема шта да изгубим.
              Arise, Serbia!
              Now wake up
              And rouse the Serbs!

sigpic

Comment

Е јебига. Где да нађем будак/крамп у ово доба? Нисам толики паор па да имам све пољопривредне алатке. Шта мислите да пробам главом? Кад је већ сјебана нема шта да изгубим.
                Nemoj, to vec moze da naudi televizoru. Imas ono za otpusavanje WC solje? Probaj s tim malo da ga bodes.
                sigpic

Comment

• Urose ako ne bude proradio daljinski jedina ti je solucija da gledas utakmicu preko kompa
                  Last edited by ledeni 80; 09-06-12, 21:54.

Comment

• Uroše, ja sa ovim rešavam takve probleme. Provereno radi. Ima kod Kineza.

LEBRON "KING" JAMES - GLOBALNI FENOMEN. G.O.A.T.!
                    sigpic
                    RUSSELL-WILT-JABBAR-JORDAN-LEBRON
                    - 4xMVP -

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
                      Nemoj, to vec moze da naudi televizoru. Imas ono za otpusavanje WC solje? Probaj s tim malo da ga bodes.
                      Само четку имам

Originally posted by Branislav View Post
                      Uroše, ja sa ovim rešavam takve probleme. Provereno radi. Ima kod Kineza.

Где бре да нађем Кинезе сада? Ништа не ради... још субота.

Originally posted by ledeni 80 View Post
                      Urose ako ne bude proradio daljinski jedina ti je solucija da gledas utakmicu preko kompa
                      Или да се исцимам до Флориде...
                      Arise, Serbia!
                      Now wake up
                      And rouse the Serbs!

sigpic

Comment

Где бре да нађем Кинезе сада? Ништа не ради... још субота.
                        Imaš ih brate na NBG, kockaju u svakoj kockarnici koja ima rulet. Platiš jedno piće i jedan krug na ruletu i imaš čekić.

sigpic
                        - 4xMVP -

Comment

• 'Ај видећу да се исцимам, таман док одем до тамо и вратим се почеће меч.
                          У ствари како да одем? Мислим могу да одем али после неће радити ГСП, па како да се вратим? Кинту за такси немам.
                          Arise, Serbia!
                          Now wake up
                          And rouse the Serbs!

sigpic

Comment

• Imao u Kraljevu blizu sumarske skole malo van grada neki rulet koji je bio sjeban, imala fora kasikom zavuces ruku u masinu nabijes sebi koliko hoces kredita.

Comment

'Ај видећу да се исцимам, таман док одем до тамо и вратим се почеће меч.
                              Мислим могу да одем, али после неће радити ГСП, па како да се вратим. Кинту за такси немам.
                              Pa vidi, ja te kućne radove završavam i sa ovim. 100% Nemačko, nema da omane, a sve popravlja.

sigpic
                              - 4xMVP -

Comment

• ЛБЈ, кој ће ми мој кредит? Хоћу СК или даљински!

Бане, где живиш ти? Можда имам времена да се исцимам до тебе по чекић или утоку.
                                Arise, Serbia!
                                Now wake up
                                And rouse the Serbs!

sigpic

Comment

Working...
                                X