• Originally posted by MakiVW View Post

co'ek levoruk a sutira desnom ?
      Yap,poznajem mnogo takvih.
      I svi su antitalenti za sut.
      sigpic

Comment

Kod mene je obrnuto, desnjak sam, a sutiram levom.
        sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
          Kod mene je obrnuto, desnjak sam, a sutiram levom.
          U jbt. mogu misliti kakav si tek ti antitalenat.
          sigpic

Comment

Ambidektriozan je. Sluzi se obema rukama podjednako dobro.

Comment

• Originally posted by LBJmvpFORlife View Post
              Ambidektriozan je. Sluzi se obema rukama podjednako dobro.
              Mozda sto se tice kosarke, ali nema sanse da recimo sa obe ruke pise podjednako dobro.
              sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• ja s levom ne mogu nista podjednako dobro da uradim, ni j....i sklek. Mozda zbog 4 preloma iste koje sam imao kroz detinjstvo, a mozda mi je i prirodno nesposobna
                Originally posted by Brajkula
                Veruj meni, radi kako hoćeš

Brajkula, 2014. N.E

Comment

• Au brate, kako si uspeo 4 puta da je polomis u pm

Ja recimo levom ne mogu rec jednu da napisem kako treba, ali zato sto se tice basketa sta god hoces, bas onako sto se kaze "dominira" leva ruka. Ali, zato dosta pomaze sto sam desnjak, pa bez problema idu polaganja, floater-i itd. Jednom sam cak vezao 3 trojke desnom, samo sto je mehanika suta katastrofa.
                  sigpic

Comment

• Kojom tegle otvarate?
                    sigpic

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
                      Mozda sto se tice kosarke, ali nema sanse da recimo sa obe ruke pise podjednako dobro.
                      Pa vrlo tesko jer vrv ceo zivot pise jednom rukom, levom, za nju se odlucio ali da je razvijao desnu mogao je i njom.

Comment

• Ја сам дашњак и све десном радим. И шутирам десном али опет не могу вола да убодем.
                        Arise, Serbia!
                        You fell asleep long ago,
                        And have lain in the dark.
                        Now wake up
                        And rouse the Serbs!

sigpic

Comment

• skakao sa stola, skakao sa stepenica... = dete kreten

e pa mene leva jako kove sto se toga tice, i ja ne mogu nikako da idem na levi ulaz. Ali je zato desna prefinjena za sut sa svih pozicija

Brajkula, 2014. N.E

Comment

• Brate kada slomis istu kost tri puta proglasavaju te za invalida i dobijas zabranu za bilo kakvu fizicku aktivnost u kojoj postoji kontakt. Nemoj da lazes da si 4 puta lomio.

Comment

• Brate, majke mi moje ti kazem ... sto bih lagao... :S nemam nikakvu korist od toga. Zadnji prelom mi je bio 2001, od tad, hvala Bogu nista...

Brajkula, 2014. N.E

Comment

Brate, majke mi moje ti kazem ... sto bih lagao... :S nemam nikakvu korist od toga. Zadnji prelom mi je bio 2001, od tad, hvala Bogu nista...
                                Imam drugara koji je 2 puta lomio ruku desnu i tako mu je receno i objasnjeno. Sada na faxu izvacario dekana da je lomio 3 puta doneo neke falsh papire i presao na budzet kao invalid iako nije dao skoro nista.

Comment

Working...
                                X