Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Originally posted by NebojsaNS View Post
    Vec vidim kako Lebrona hvata choke i ovde krece pakao
    trica ispred vase klupe + blokada nad fejk mvpijem prosle godine za pobedu <3 Mada cemo ove da vas cistimo ubedljivo

T-Mac Nemoj da si neozbiljan vec prekosutra pucate u onom ruznom gradu.

Comment

• Originally posted by LBJmvpFORlife View Post
      trica ispred vase klupe + blokada nad fejk mvpijem prosle godine za pobedu <3 Mada cemo ove da vas cistimo ubedljivo

T-Mac Nemoj da si neozbiljan vec prekosutra pucate u onom ruznom gradu.
      Nemoj da moram da kacim ovde sta cemo vam raditi 11. i posle tamo u maju.

Sto se tice ovog prvog, fake MVP ima jos jednom da izlazira koliko je dobar, samo da bude zdrav...
      sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Dobrodosao nazad mvp

Odoh da odspavam do finala...jebem ti ispit

Comment

• Originally posted by Ljuba90 View Post
          Dobrodosao nazad mvp

Odoh da odspavam do finala...jebem ti ispit

A, smejali ste se meni, evo vam kara...

Greota sto SK prenosi tekmu bas sad kad ide i NCAA finale.
          sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Btw, kad kazem MVP, i obviously mean:

Kakva ona labina od Rose-a...
            sigpic

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
              Greota sto nisi bio banovan na bar jos mesec dana, mada ovako cu taman da te se resim pred finale istoka.

Dobro je da si krenuo ponovo da pretis sa banovima, uplasio sam se da si smeksao.

Comment

• Mac, ti mora da se salis kad nekog drugog zoves MVP pored jednog jedinog.

sigpic

Comment

• Na ovom mixtape-u mora da su svi njegovi kosevi otkad je dosao u Bulls-e.
                  sigpic

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
                    Na ovom mixtape-u mora da su svi njegovi kosevi otkad je dosao u Bulls-e.
                    Svi do jednog + treninzi i zagrevanja.
                    sigpic

Comment

• Kakva brutalna dominacija.
                      sigpic

Sever celi sada se veseli, crveno-beli, 'ajmo u napad zajedno! Sa severa nek zapeva svako, nek grmi jako, Zvezda šampion!

"Nema velike ljubavi bez velike radosti, ali i bez velike patnje. E, to vam je Crvena zvezda. Ima da se raduješ do neba, ali sekiracija ti ne gine." Gospodin Ljuba Tadic

Batica Wilshere je gospodin covek...

All hail the Chan-Chan man!

Comment

• sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
                        But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• http://www.cafemontenegro.com/index....=3&news=240240
                          Last edited by Emil_LBJ; 04-04-12, 12:06.

Comment

• Kako volim da svaki put kada se probudim i citam komentare Heatovaca u uzivo temi mislim da su izgubili bar 10, a onda odem da vidim rezultate i obicno je pobeda
                            Na celom svetu samo Crvena zvezda

Comment

• Originally posted by NebojsaNS View Post
                              Kako volim da svaki put kada se probudim i citam komentare Heatovaca u uzivo temi mislim da su izgubili bar 10, a onda odem da vidim rezultate i obicno je pobeda
                              Bitno je kako a ne sta

Comment

• sigpic

Comment

Working...
                                X