Off Topic Caffe

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Originally posted by Scouser View Post
    Jel on bese valjda Jacob Tucker ma on je tipa onih likova iz TFB koji neznaju nista drugo nego da zakucavaju nema tu sportske inteligencije.
    Zaradjuje k`o NBA igrac.
    "Moja generacija je zivela na ulici. Mi smo imali tu srecu da smo imali pripadnost kraju,
    odnosno cosku. Tu smo se obrazovali, tu smo postali ljudi, tu smo postali lopovi,
    fudbaleri... A ulica je kao sto znate jedan veliki univerzitet."

Comment

• Originally posted by Ernesto View Post
      Zaradjuje k`o NBA igrac.
      E to nisam znao Njima nije lose zajebavaju se na onim njihovim utakmicama i idu na te turneje uzivancija

Comment

• "Moja generacija je zivela na ulici. Mi smo imali tu srecu da smo imali pripadnost kraju,
        odnosno cosku. Tu smo se obrazovali, tu smo postali ljudi, tu smo postali lopovi,
        fudbaleri... A ulica je kao sto znate jedan veliki univerzitet."

Comment

• Arise, Serbia!
          You fell asleep long ago,
          And have lain in the dark.
          Now wake up
          And rouse the Serbs!

sigpic

Comment

• Na celom svetu samo Crvena zvezda

Comment

• Za 1h se vraca MVP

Comment

• Originally posted by Ljuba90 View Post
                Za 1h se vraca MVP
                Bem te Ljubo, od uzbudjenja ne znas ni da racunas, jos dva sata. Samo za brata MVP-a. Unleash!!!

Na celom svetu samo Crvena zvezda

Comment

• MVP is back.
                  sigpic

Sever celi sada se veseli, crveno-beli, 'ajmo u napad zajedno! Sa severa nek zapeva svako, nek grmi jako, Zvezda šampion!

"Nema velike ljubavi bez velike radosti, ali i bez velike patnje. E, to vam je Crvena zvezda. Ima da se raduješ do neba, ali sekiracija ti ne gine." Gospodin Ljuba Tadic

Batica Wilshere je gospodin covek...

All hail the Chan-Chan man!

Comment

• MVP, dobrodosao opet!

Comment

• MVP who?

Manda FTW!
                      sigpic

Comment

• Da ozvanicim povratak i u omiljenoj temi, ona je najvaznija ali ova je omiljena. Sve vas volim <3

Comment

• Greota sto nisi bio banovan na bar jos mesec dana, mada ovako cu taman da te se resim pred finale istoka.
                          sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
                            Greota sto nisi bio banovan na bar jos mesec dana, mada ovako cu taman da te se resim pred finale istoka.
                            Neces imati razloga jer ce moji postovi biti pobednicki stoga i fini

Comment

• Originally posted by LBJmvpFORlife View Post
                              Meh, bice kraj ovog proleca u znaku crveno-belih boja u svakom smislu.
                              sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Originally posted by LBJmvpFORlife View Post
                                Vec vidim kako Lebrona hvata choke i ovde krece pakao
                                Na celom svetu samo Crvena zvezda

Comment

Working...
                                X