No announcement yet.

Off Topic Caffe

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Aman covece, kako ne vidis razliku izmedju reklame i sutiranja uzivo.
    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Originally posted by Vule_89 View Post
      A sigurno sve ulazi,koja montaza...
      Što nema opcija dislike više...
      IO NON RUBO IL CAMPIONATO
      ED IN SERIE B NON SON MAI STATO
      C'E SOLO L'INTER

Comment

• Ma zajebavam se,nego gledam kako mu sve ulazi i kako da ne posumnjas?

Comment

Ma zajebavam se,nego gledam kako mu sve ulazi i kako da ne posumnjas?
          Koliko sam puta pre treninga vezao po 7-8 ovakvih suteva, skill u kosarci je moc.
          sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Vidi se da nisi trenirao basket, pa ti to deluje kao neki tezak sut.
            Cuj prvi maj

Comment

• Pa kada sam igrao basket sa drustvom i ja sam 2-3 puta sa pola terena ubacio,ali da on namesti tako ruku i ubacuje sve,to je bre tesko...

Comment

Pa kada sam igrao basket sa drustvom i ja sam 2-3 puta sa pola terena ubacio,ali da on namesti tako ruku i ubacuje sve,to je bre tesko...
                Hahaha, ti si bre lud.
                Cuj prvi maj

Comment

• Najbolji košarkaš Čikago Bulsa Derik Rouz postigao je dogovor sa 'Adidasom' o produžetku saradnje. U pitanju je jedan od najunosnijih ugovora u istoriji sporta, kako po dužini trajanja tako i po 'cifri', pošto će popularni Di-Rouz za sledećih 14 godina od čuvenog nemačkog proizvođača sportske opreme dobiti čak 260 miliona dolara!

ahhhhh
                  Originally posted by Brajkula
                  Veruj meni, radi kako hoćeš

Brajkula, 2014. N.E

Comment

• Ahahahah, Rouz pico, daj 1%.
                    sigpic

Comment

• Ma 0,5% dosta nam je.
                      "When I was young, I never wanted to leave the court until I got things exactly correct. My dream was to become a pro."-Larry Bird

"Da budale svijetle ja bi bio zvjezda danica".

Comment

• Na sta li on trosi te pare da mi je znati ja bih verovatno poludeo

Vise nego dovoljno Stefane, prosta matematika
                        Originally posted by Brajkula
                        Veruj meni, radi kako hoćeš

Brajkula, 2014. N.E

Comment

• Moze i malo manje.
                          "When I was young, I never wanted to leave the court until I got things exactly correct. My dream was to become a pro."-Larry Bird

"Da budale svijetle ja bi bio zvjezda danica".

Comment

• Originally posted by MakiVW View Post
                            Na sta li on trosi te pare da mi je znati ja bih verovatno poludeo

Vise nego dovoljno Stefane, prosta matematika
                            Na porodicu ;)
                            sigpic

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
                              Na porodicu ;)
                              Nemoj da ja kazem na sta on stvarno trosi

Comment

• Kolko daje on za porez.
                                Zamisli da dodje u Srbiju tek.
                                sigpic

Comment

Working...
                                X