No announcement yet.

Off Topic Caffe

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Ne smaraj Maricu vidis da ide Prti revolucija. Nemoj da kvaris.

Comment

• I pre neki dan na tekmi Partizan Cibona, zguto sam se mnogo svezih bombona
      tripovo sam pokojnog Petrovic Drazena, jer ova roba izgleda mnogo je trazena
      Cuj prvi maj

Comment

• Alo, kako mi je krivo sto je Moskri umro, znaci mislim da znam jedno 95% njegovih tekstova, kakav je to Bog otac bio...

Moskri loko pajdoman, true Rastaman!
        sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Bacim peglu pidzi na legitimaciju, radim se ko bulja jebes sikiraciju!
          sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Jel znate da je Moskri bio teniser, bio je oko hiljaditog mesta na svetu, bila je kombinacija da igra dejvis kup u dublu. Ima ga i na atp sajtu.http://www.atpworldtour.com/Tennis/P...vor-Bobic.aspx
            Isao je u Ameriku na akademiju i to, i tamo se navukao. Do smrti je bio teniski trener. Legenda.
            Cuj prvi maj

Comment

• Reko' da ne idemo bas previse u vulgarnost, al' moram jos jedan premocan stih...

...znaju da je cika prvi pik sa drafta, da vrednija je moja sperma nego nafta...
              sigpic

Comment

• Trojke bodem na basketu kao Lari ptica, u drustvu finih pica uvek prija trica.
                Cuj prvi maj

Comment

• U kojoj pesmi kaze ono u raju je lepo al u paklu je ekipa? To mi je najjace,al ne mogu da se setim pesme da me ubijes.

Comment

• To je ono karma koma Lacio i Roma. Pesme im sve neki brojeve, ne znam tacno, guglaj tekst.
                    Cuj prvi maj

Comment

• Imam frizuru kao Zinedin Zidan. Imam i bulju kao Zan Tigana.
                      Cuj prvi maj

Comment

• Paranoja je pesma, vrhunska.

Comment

• Originally posted by asprilja View Post
                          Trojke bodem na basketu kao Lari ptica, u drustvu finih pica uvek prija trica.
                          Palim sad od micike pune plavih gica, zbog keta vutre ko da sam ubica.
                          sigpic

Comment

• Od silnoga gudranja ekipa je klonula, non-stop prvi Sumaher, smorila je formula.
                            sigpic

Comment

• Kuliram, pusim malboro kratak i mek, nisam ocekivo da se preda Ulemek.
                              Cuj prvi maj

Comment

• Originally posted by asprilja View Post
                                Kuliram, pusim malboro kratak i mek, nisam ocekivo da se preda Ulemek.
                                Cirkam cisti viski, a ne s koka kolom, zato svako vece zavrsim pod stolom.

Haha, evo sad bas slusam tu stvar.

EDIT: Brate, necemo pocetak te strofe, previse bi bilo... Hahaha
                                sigpic

Comment

Working...
                                X