• Show
Clear All

• Srecan 49 rodjendan Najvecem.
    Na celom svetu samo Crvena zvezda

Comment

• Comment

• LeBron James:

Happy B-day to the person I idolized and wanna to be just like as a kid
        playing the game of basketball, Michael Jordan. The G.O.A.T.

THE KING

Comment

• Originally posted by Ljuba90 View Post
          LeBron James:
          Najiskreniji i najmanje iskompleksirani sportista ikad.

Comment

• Kad vec uzimate Rose-u MVP titulu, ostavite bar ovo.
            sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Jel gledao neko hrvatski all star,zakucavanja,trojke i tako to?Kako sam se slatko ismejao,pogotovo kod zakucavanja
              sigpic
              http://www.youtube.com/watch?v=Ziqdpca6bBw

Comment

• Anaheim Ducks,Philadelphia Eagles,Orlando Magic,Crvena Zvezda,Liverpool,Valencija,Torino,KFC

Comment

• Comment

• Ne znam da li se secate ovoga, ali eto slucajno sam nabasao pa da podsetim

Comment

• Čak ni matorom perverznjaku Holivudski treš više nije zanimljiv.

subota 18.02.2012 | 21:32

Lejkersi uspavali Džeka Nikolsona
                      Izvor. B92

Jedan od najvećih i definitivno najpoznatiji navijač Lejkersa Džek Nikolson pokazao je šta misli o igri tima iz Los Anđelesa.

Naime, legendarni glumac zaspao je tokom utakmice protiv Finiksa u Stejples centru.
                      U jednom trenutku 74-godišnjak se probudio i delovao je kao da ne zna gde se nalazi.

http://www.b92.net/sport/kosarka/ves...&nav_id=583767

LEBRON "KING" JAMES - GLOBALNI FENOMEN. G.O.A.T.!
                      sigpic
                      RUSSELL-WILT-JABBAR-JORDAN-LEBRON
                      - 4xMVP -

Comment

• Last edited by Ernesto; 19-02-12, 14:18.
                        "Moja generacija je zivela na ulici. Mi smo imali tu srecu da smo imali pripadnost kraju,
                        odnosno cosku. Tu smo se obrazovali, tu smo postali ljudi, tu smo postali lopovi,
                        fudbaleri... A ulica je kao sto znate jedan veliki univerzitet."

Comment

• Comment

• Znaci ljudi, u Soccer kladionici, vi ste radnik, a ne oni za salterom Ladno ubedjujes ove radniCE da si dodatak u vezi poena, skokova i asistencija naso na sajtu njihove kladionice. Ljudi blage pojme nemaju da tako nesto postoji. Pa zovu, pretpostavljam u BG da se raspitaju, da vide kako da kucaju. Znaci 20 minuta izgubis na salteru
                            Originally posted by Brajkula
                            Veruj meni, radi kako hoćeš

Brajkula, 2014. N.E

Comment

• Kao ja kuci usao u Mozzart i igrao dodatne poene, dodatne hendikepe i jos tako neke sprdnjice na poene, a ovaj sto radi gleda u mene i smeje se u fazonu decko gde si izmislio ove igre.
                              sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Ovaj lik kod mene u Mocartu Kizo nista ne zna da kuca, cim me vidi na vratima namrsti se i uzima onu njihovu tabelu sa komandama Al' dobri su likovi

Comment

Working...
                                X