• Time
  • Show
Clear All

• AHAHAHAHHAHAHAH gde nadje ovog Reise ? hahahahahahhaa
    Originally posted by Brajkula
    Veruj meni, radi kako hoćeš

Brajkula, 2014. N.E

Comment

• Ma imam grupu na fb sa drugovima koji su ludi, svasta nalaze..
      Last edited by Reise; 15-02-12, 20:05.
      sigpic

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
        Ja sam moj narucio preko eBay-a (Rose-ov naravno ) iz Amerike i platio sam ga sa sve dostavom koja je isla preko nekog caletovog prijatelja iz Nemacke mislim nesto preko 50 evra. Mozda jedino u Adidas shop-ovima, ali u ovima u NS-u nema, a bio sam letos i u nekoliko njih u BG-u, isto nisam nasao.
        Je l' si platio samo cenu i shipping (dostavu) ili ima i nekih dodatnih zajebancija kao sto je carina i tako to?

Comment

• Lose sam se izrazio, nisam ja narucio, nego preko tog caletovog prijatelja iz Nemacke, mislim da je do Nemacke shipping bio 10-15 evra, ne secam se tacno.
          sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• U oktobru ste imali NBA dresove u adidasovom shopu u SC "Usce",cena 5500.
            Mislim da su bile i one pregame trenerke-dukserice,sta je vec.
            Last edited by Black Mamba 24; 15-02-12, 21:07.
            sigpic

Comment

• Imam ja gornji i donji deo Lakers-a, onu trenerku sto nose kad su na klupi.
              sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
                Imam ja gornji i donji deo Lakers-a, onu trenerku sto nose kad su na klupi.
                Velika mi je zelja da imam i ja tako nesto. Suvise je bolesno drugi ma slican gornji deo, bez rukava. Orlando Magic

p.s. Ja imam Brajantov #8 beli dres Champion proizvodjaca iz 2004.

Brajkula, 2014. N.E

Comment

• Imam i ja Rip-ov Adidas iz Detroit-a, cini mi se da sam ga uzeo 2008. jebem li ga.
                  I, jedan stariji T-Mac-ov dok je jos igrao za Orlando, on je Champion kao i taj tvoj.
                  sigpic

Comment

• Ima li negde NBA dresova, samo sa duzim rukavima?

Comment

• Ја сам летос видео у некој спортској радњи у Шапцу дресови са дужим рукавима (као обична маја) од Роуза и Хауварда. Цена је била нешто око 2000, мислим 1700. Или 2700 ... небитно.

И хтео сам да узмем од Двајта, и нисам имао пара код себе и онда касније нисам имао времена да се вратим до града, морао кући у БГ.
                      Arise, Serbia!
                      You fell asleep long ago,
                      And have lain in the dark.
                      Now wake up
                      And rouse the Serbs!

sigpic

Comment

• prejako
                        It's not who you are underneath, it's what you do that defines you

Comment

• sigpic

Sever celi sada se veseli, crveno-beli, 'ajmo u napad zajedno! Sa severa nek zapeva svako, nek grmi jako, Zvezda šampion!

"Nema velike ljubavi bez velike radosti, ali i bez velike patnje. E, to vam je Crvena zvezda. Ima da se raduješ do neba, ali sekiracija ti ne gine." Gospodin Ljuba Tadic

Batica Wilshere je gospodin covek...

All hail the Chan-Chan man!

Comment

• A na današnji dan rođen velikan

sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
                            But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• http://www.youtube.com/watch?v=wDFNBApqj3g

All I do is Lin Lin Lin no matter what

Brajkula, 2014. N.E

Comment

• Sto prica ovaj Gasol da ce ga mozda trejdovati Lejkersi??

Pa kakva je to ideja da imaju viska centara, kad ako se Bajnum povrijedi... Plej jeste potreban, ali da zavrsi u Minesotu, za tamo neke polovnjake, posto nema sanse da ce dobiti Lava... Dobice taj pik na draftu, par nizih igraca i da se slikaju.

Comment

Working...
                                X