• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Comment

• sigpic

Comment

• http://sport.blic.rs/Kosarka/NBA/210...-mu-se-pokloni
        Pa, Niksi su na mestu plejmejkera imali Barona Dejvisa, Majka Bibija, Ajmana Šumperta, Tonija Daglasa... i, stvarno, kako se tu našlo mesto za nekakvog Lina, 23-godišnjaka kog ni jedan jedini od 32 NBA kluba nije izabrao na Draftu?
        Orden gluposti i lupanja.
        Last edited by Reise; 14-02-12, 19:14.
        sigpic

Comment

• Jos su napisali za razvojnu ligu NBDL Liga.
          "When I was young, I never wanted to leave the court until I got things exactly correct. My dream was to become a pro."-Larry Bird

"Da budale svijetle ja bi bio zvjezda danica".

Comment

• Comment

• http://www.mondo.rs/s234137/Sport/NB...mi_zar_ne.html

Kevin Martin...

Comment

• Premocno
                Na celom svetu samo Crvena zvezda

Comment

• Drugari gde ima u BG-u original Swingman dresovi i koliko kostaju?
                  Originally posted by Brajkula
                  Veruj meni, radi kako hoćeš

Brajkula, 2014. N.E

Comment

• Ja sam moj narucio preko eBay-a (Rose-ov naravno ) iz Amerike i platio sam ga sa sve dostavom koja je isla preko nekog caletovog prijatelja iz Nemacke mislim nesto preko 50 evra. Mozda jedino u Adidas shop-ovima, ali u ovima u NS-u nema, a bio sam letos i u nekoliko njih u BG-u, isto nisam nasao.
                    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• 50 eura za Swingman? aaaaa kako si ti dobro pros'o :| znaci ne gine mi sveCka xD ne smem da trazim od rodjaka iz Nemacke, ocekujem PS3 na poklon (kakav sam prosjak) xD

Brajkula, 2014. N.E

Comment

• Ma oridjinale Adidas-ov dres, ako mi verujes i ja sam bio zabezeknut kad sam video cenu.
                        I, najbolje je tako preko neta, cak su i cene daleko bolje.
                        sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Pa vidim, bas gledam preko ebay da su dobre cene... Moracu da odradim neku kombinaciju, nemam mi druge.

Brajkula, 2014. N.E

Comment

• Btw, ima li neko na forumu da prodaje neki NBA dres?

Comment

• Ja sam preko pik.ba kupio orginal adidas swingman dres Iversona.Takodje me je kostao 50 e...

Comment

• Ne d'o Bog da dodje da studira kod nas nedje:
                                http://www.facebook.com/profile.php?id=100003336937177
                                sigpic

Comment

Working...
                                X