X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Comment

• Comment

• http://www.smedia.rs/sport/vest/5485...titutkama.html

Koliko gluposti i neistina u jednom tekstu, Hriste Boze.
        Ove domace portale treba zabraniti sve do jednog.
        sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Samo mozzartsport i mondo su iole normalni, ovo ostalo sve zabraniti.
          sigpic

Comment

• Apsolutno se slazem covekom koji je napisao ovaj tekst. Dobro je poznato da Rose ne voli da trosi pare,osim na svoje drugare.

Pravda za prostitutku

Comment

• Originally posted by Ljuba90 View Post
              Apsolutno se slazem covekom koji je napisao ovaj tekst. Dobro je poznato da Rose ne voli da trosi pare,osim na svoje drugare.

Pravda za prostitutku
              Na stranu to, ali "jedan od najplacenijih igraca u ligi" (Derrick je inace jos na rookie scale-u), "ocigledno se zabavlja dok drugi ekstremno treniraju" (jest' vala, decko je pravi lelemud) i da se vratimo na naslov ovog teksta, ako on nije platio nesto u svom zivotu, ja dam glavu. Mislim da bi ga grizla savest toliko da ne bi mogao da spava.
              sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Covek joj je bre i baksis ostavio. Verovatno joj je pozvao i taksi. Jesu nasi mediji bezobrazni.

Comment

• Mene si nasao, da Zvezda nije pobedila, mozda bi ti i proslo, ovako tesko...
                  sigpic

Comment

• Pa ja ga hvalim kako je velikodusan i dobar covek.

Ipak svi imamo neke poroke

Comment

• E ali meni najjace kad napisu "JEDNA" prostitutka, tako anonimno napisu, a onda se iskenjaju za 3 olimpijska zlata.

Comment

• Jedan lik iz moje skole

sigpic

Comment

• http://vukajlija.com/zabava/posteri/312888-sta-je-bilo

HAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHA HAHAHAHA KOJA POBEDA!!!!!!!!

Comment

• Јел ми добар аватар ?

Лена.

Arise, Serbia!
                            You fell asleep long ago,
                            And have lain in the dark.
                            Now wake up
                            And rouse the Serbs!

sigpic

Comment

• http://27.media.tumblr.com/tumblr_le...hf8ao1_500.jpg
                              http://chzmemebase.files.wordpress.c...more-sense.jpg

I za kraj.

Comment

• Ovaj, jesu li se svi zvezdaši i partizanovci dobro spremili za sutra? Mislim, jesti li spremili zastave, baklje i bejzbol palice da se dobro ? Nemoj samo da bude mrtva tekma!

LEBRON "KING" JAMES - GLOBALNI FENOMEN. G.O.A.T.!
                                sigpic
                                RUSSELL-WILT-JABBAR-JORDAN-LEBRON
                                - 4xMVP -

Comment

Working...
                                X