No announcement yet.

Off Topic Caffe

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Daj da nastavimo da se sprdamo dok ne zavrsi mec, vidis da ide Novaku.
    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Uvek mozemo prozivati Mambu

Comment

• Dok je Vladan srecan, sve ce da bude u redu.

Comment

• Originally posted by Ljuba90 View Post
          Uvek mozemo prozivati Mambu
          Probajte.
          sigpic

Comment

• Nema potrebe,Nole je i bez tebe pobedio

Comment

Nema potrebe,Nole je i bez tebe pobedio
              Nemas pojma sta sam ja ucinio.
              Kada sam sedio na dvosedu Novak je lose igrao,a na stolici za komp,Novak je derao.Tako da sam citav 4. set presedeo na stolici.
              sigpic

Comment

• Pa onda bi svi trebali da ti se zahvalimo

Hvala Mamba

Comment

Pa onda bi svi trebali da ti se zahvalimo

Hvala Mamba
                  Ima na čemu.
                  sigpic

Comment

• Samo se vi sprdajte na moj racun, samo je se pojavilo.
                    I ja sam se bas pitao ko mi dade to zvanje, kazu bilo glasanje. A znam i da si ti Ljubomire bio protiv.
                    A Mamba, od sada da sedis u toj stolici dok igraju Lakersi, mozda ih krene.

Comment

• Ja i Vladan smo bili za,a Mekinja je bio protiv...ali mora on jos mesa i povrca da jede da bi nam se suprostavio

P.S. Naravno da je bilo jednoglasno

Comment

• Originally posted by Bledi View Post
                        Samo se vi sprdajte na moj racun, samo je se pojavilo.
                        I ja sam se bas pitao ko mi dade to zvanje, kazu bilo glasanje. A znam i da si ti Ljubomire bio protiv.
                        A Mamba, od sada da sedis u toj stolici dok igraju Lakersi, mozda ih krene.
                        Ma ovo pali samo za nase sportiste,osim za fudbalsku reprezentaciju.Njima ni Mamba ne moze pomoci.
                        sigpic

Comment

• Ne znam ja Ljubomire, ja sam cuo drugaciju informaciju, nemoj da se izvlacis.
                          Sad se ne kaci sa mnom, ima da leti perje.

Comment

• Ja bio dobar prema tebi,a ti napadas...ne moze se sa takvim pricati,odoh sad

Comment

• Ovo je kometator na IN TV(crnogorskoj televiziji), uz njega je smijeh non stop.
                              sigpic

Comment

• Ljubo, ajd da ti ne pisem pm bez veze, sacekaj sa onim jos par dana da osmislim kako ce ici ili odradi, pa sacuvaj. ;)
                                sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Working...
                                X