No announcement yet.

Off Topic Caffe

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Ja ne smem ni da zamislim u kakvog ce igraca da izraste Wall...

Mislim da nismo ni svesni sta nam je pred ocima ;)

Comment

• "Moja generacija je zivela na ulici. Mi smo imali tu srecu da smo imali pripadnost kraju,
      odnosno cosku. Tu smo se obrazovali, tu smo postali ljudi, tu smo postali lopovi,
      fudbaleri... A ulica je kao sto znate jedan veliki univerzitet."

Comment

• @ Mac ja bih bio najsrecnije dete kad bi LP dosao kod nas! Ali da gruvaju starije stvari sa Meteora i sa hybrid theory-a.

A ja taman planirao da dodjem na Exit nekako ove godine, da slusam Prodigy, kad ono .!.

Comment

• Originally posted by Nikola_89 View Post
          @ Mac ja bih bio najsrecnije dete kad bi LP dosao kod nas! Ali da gruvaju starije stvari sa Meteora i sa hybrid theory-a.

A ja taman planirao da dodjem na Exit nekako ove godine, da slusam Prodigy, kad ono .!.
          Vidi ga i ovaj.

Bio je Prodigy pre par godina,dve-tri.Isla su mi tada dva druga.Cini mi se jos da su bili Moby,Lilly Allen,Majke,Hladno Pivo itd.
          Gledao sam na RTS-u snimak nastupa Billy Idol-a sa EXIT-a,voleo bih da sam bio tu, i nista mi vise sa EXIT-a ne treba.
          sigpic

Comment

• koji je postal code za srbiju, hitno mi treba!

Comment

• Originally posted by carter985 View Post
              koji je postal code za srbiju, hitno mi treba!
              Pa zar nije +381
              Mada koliko znam država nema postal code, već country code, a za Srbiju je to 381.
              Last edited by miloolja; 19-06-11, 11:35.
              sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
              But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• znam za to al meni trazi postal code u ovom formatu xxxx-xxx

edit:vise nije ni bitno, slucajno sam iskljucio taj "prozor"... pih ode mercedesov dzip
                Last edited by carter985; 19-06-11, 11:16.

Comment

• Originally posted by Nikola_89 View Post
                  @ Mac ja bih bio najsrecnije dete kad bi LP dosao kod nas! Ali da gruvaju starije stvari sa Meteora i sa hybrid theory-a.

Ma naravno, da cepaju one stare rstve, a ne ova nova sranja, ne znam da li postoje dve pesme koje mi se svidjaju...
                  sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Ode mečka
                    sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.

Comment

• Originally posted by miloolja View Post
                      Ode mečka
                      a poklonio bi ti felnu das rekla(vredi hiljadu eura )... al nema veze i onako najverovantije bila fake nagrada al nista me nije bilo kostalo da pokusam

Comment

• Carteru, najverovatnije si trebao da napises 0000-381...
                        sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Felnu!!!!!
                          Kad ona toliko košta, bež' tamo šta će ti to... treba ti bunker da je parkiraš (mečku)
                          I čuvaš
                          Last edited by miloolja; 19-06-11, 11:52.
                          sigpic

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
                            Carteru, najverovatnije si trebao da napises 0000-381...
                            e nek si se sad javio
                            sad i da je tako, ocu da verujem da nije tako

Originally posted by miloolja View Post
                            Felnu!!!!!
                            Kad ona toliko košta, bež' tamo šta će ti to... treba ti bunker da je parkiraš (mečku)
                            I čuvaš
                            pa to bi prodao, pa bu kupio nesto jeftinije i ostalo bi mi jos ihahaj kesha, al sad mogu samo da odem u bastu i asovim

Comment

• Brate, sta je sa Meridianovim sajtom, nisu valjda iskljucili online za stalno?
                              sigpic

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
                                Brate, sta je sa Meridianovim sajtom, nisu valjda iskljucili online za stalno?
                                nema pojma tebra, ne kladim se vec ihahaj... sad sam bas probao da udjem i vidim da nema nista a i kako sad sa onima sto su imali neki kesh na racunu(ja nisam ), nisu im valjda to cornuli?

Comment

Working...
                                X