No announcement yet.

Off Topic Caffe

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• A, za ono sto je malopre zakucalo vec nisam ja kriv.
    Nas trojica bas nadjemo kad cemo da se raspisemo u pm...
    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• ljubo smuljaj nam neke sendvice ovde, prica se po kraju da umes dobro da ih opravis

Comment

• 'ebe nas Dzarmus

Ernesto da ti ovde odgovorim-ne znam ni sam zasto su mi dali moderatora

@ Majk-ne znam o cemu pricas

Comment

• zajebavam se brate dosadno mi jako a ne mogu da spavam ni za pare.

Comment

• Ma znam da se zajebavas

Smor je tezak bez NBA...kako cemo do decembra

Comment

• pa nista gledacemo ovu nasu smoki-cipiripi-gricko ili ko im je vec sad sponzor, ligu.

Comment

• hahahahaha,gricko liga

Comment

• Originally posted by Ernesto View Post
                  Evo i ja da kazem nesto o njemu... Kakav crni Ricky, najprecenjeniji igrac ikada. Previse medijski eksponiran, zato ga i Ameri gotive (ljudi gledaju previse tv i veruju u sve sto im se kaze)

P.S. Suska se da bi Mark Jackson mogao da zameni Thibodeau-a u Bulls-ima...
                  Nadam se da si svestan da ti je ovo bio poslednji post na forumu

jeste cudan ovaj Rubio,odlucio se da ode u NBA kada je sezona lockouta

Comment

• Hahahaha, tako jeeeeeeeeeeeee!!!

"Hand down, man down!"

P.S. Navodis me na spam, a odlucio sam da se od naredne godine prica daleko ozbiljnije, necu ti ovo zaboraviti.
                    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• nista, kasnim sa postom, ode fora, brisite ovo

Comment

• Originally posted by Debeli Majk View Post
                        nista, kasnim sa postom, ode fora, brisite ovo
                        Jos se dvoumim da li da ga banujem ili da mu brisem nalog...

P.S. Bice ovo sve prebaceno u off, precerali smo...
                        sigpic

Comment

• Hahahahah, morao sam da te pecnem. Cisto da ti vidim reakciju.
                          "Moja generacija je zivela na ulici. Mi smo imali tu srecu da smo imali pripadnost kraju,
                          odnosno cosku. Tu smo se obrazovali, tu smo postali ljudi, tu smo postali lopovi,
                          fudbaleri... A ulica je kao sto znate jedan veliki univerzitet."

Comment

• Upropasti nam ovako ozbiljan forum Ernesto

Odoh ja da spavam,a ti Mac reci Mambi da prebaci sve u off

Comment

• Siso jedna, znas da sam hteo tebi da uvalim...

Salim se, pici ti slobodno, ja cu prebaciti...
                              sigpic

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
                                Hahahaha, tako jeeeeeeeeeeeee!!!

"Hand down, man down!"

P.S. Navodis me na spam, a odlucio sam da se od naredne godine prica daleko ozbiljnije, necu ti ovo zaboraviti.

Znao sam da ce Bulls sve da upropasti na kraju, znao sam!

Comment

Working...
                                X