No announcement yet.

Off Topic Caffe

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Meni uzeo cimer racunar pokvario njegov i radio neku prezentaciju pa nisam mogao da pisam po sirotinji spanskoj tamo

Comment

• Nije Lebron bog otac bre nego NOLE
      http://i1180.photobucket.com/albums/...g?t=1298387143

Comment

• Hahahhahahah primilo se bog otac!!!! Kako volim kad uticem na zajednicu

Comment

• Originally posted by LBJmvpFORlife View Post
          Hahahhahahah primilo se bog otac!!!! Kako volim kad uticem na zajednicu
          Ajde probaj da bar nekad bude pozitivno.
          sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
            Ajde probaj da bar nekad bude pozitivno.
            Sto bog otac nije pozitivno sta fali ovo su provokacije pred utakmicu!

Comment

• Rick Welts, predsednik Sunsa priznao da je gej

Comment

• Originally posted by LBJmvpFORlife View Post
                Sto bog otac nije pozitivno sta fali ovo su provokacije pred utakmicu!

Hahahahaha...
                ;)
                sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Originally posted by emil_portnoy View Post
                  Rick Welts, predsednik Sunsa priznao da je gej
                  Znaci voli mlade kosarkase?
                  To mu je samo jedan + jer je "gej lobi" jedan od jacih u SAD-u, a i sire!

LEBRON "KING" JAMES - GLOBALNI FENOMEN. G.O.A.T.!
                  sigpic
                  RUSSELL-WILT-JABBAR-JORDAN-LEBRON
                  - 4xMVP -

Comment

• Baneeeeeeee, sta ono bi sinoc?

Comment

• Originally posted by Bledi View Post
                      Baneeeeeeee, sta ono bi sinoc?
                      Bilo ja da je Chicago pobedio!

Samo nemoj prerano da se radujes! Serija ide u 6 utakmica i bice 4-2 za Miami!

sigpic
                      - 4xMVP -

Comment

• Ne radujem se ja uopste, moji ispali. Nego samo da pitam sta bi.
                        Izgleda Bog Otac zatajio, stigao Sin Otac.

Comment

• Originally posted by Bledi View Post
                          Ne radujem se ja uopste, moji ispali. Nego samo da pitam sta bi.
                          Izgleda Bog Otac zatajio, stigao Sin Otac.

Da, Sin Otac!

Ma nesto su i bog otac i Wade bili potpuno rastimovani. Ne znam da li ih je rastimovala odbrana Chicago-a ili su smrkali nesto jako zajebano pre tekme?

sigpic
                          - 4xMVP -

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
                            E sad vec trazis bezvezne razloge da pljujes po Rose-u, niko ga od nas ovde nije spomenuo kao najboljeg igraca sinoc i ti ga sad uzimas u usta.
                            Chicago je TIM pre svega, Derrick je samo pokretac cele te masinerije i glavni sraf. ;)

Elem, vrlo je moguce da necemo gledati kosarku neko vreme nakon ove sezone, pogledajte predlog glupavog Stern-a...

http://aol.sportingnews.com/nba/stor...ard-salary-cap
                            Ti si zabedio pa ga hvalis toliko, ne mogu to da dozvolim

Comment

• Hahahahaha...
                              Nekad mi stvarno nije jasno kako smo toliko suprotni, a opet se toliko dobro slazemo i zezamo.
                              sigpic

Comment

• Sin, sin nego sta.
                                Ma smrkali bre, Chicago je smesna ekipa.
                                Salu na stranu, nisam gledao utakmicu, nisam kompetentan da govorim o tome. A bice jos vatre tu dosta.

Comment

Working...
                                X