• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Originally posted by T-Mac View Post
    Jeste, jeste...
    A, ono sa Lebron-om je daleko realnije.
    ma to je i fotomontaza i photoshop
    salu na stranu, i ja bi da dobijam po 20 miliona godisnje ubacivao loptu preko celog terena ko od sale

Comment

• t-mac jel uzimas ti novce na kladzi od toga? jebo to ako znas i sve setove i kad ce koji odigrati, ako se ne moze uzeti kinta

Comment

• Hahahahahaha, pa znas da uzimam, kako postavljas tako glupa pitanja?

P.S. Mamba, prebacuj ova zadnja 2 posta u off top...
        sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, Justin Bieber sprema film o street basketu...
          sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, Justin Bieber sprema film o street basketu...

Comment

• Zelim da se ovako nesto desi i u pravom zivotu

Comment

• AAAAAA...ne mogu da ti dam zvezdicu za ovo.A i zasluzio si je za ovo.
                Ja bas pre pola godine tako se iznervirao zbog njega sto ga pominu i kazem u fazonu...mora SP za nesto da ga zajebe.Nedelju dana kasnije moje zelje su uslisene.

Comment

• Originally posted by Ljuba90 View Post
                  Zelim da se ovako nesto desi i u pravom zivotu

Hahahaha, bejbe bejbe bejbe uuuuuu uuuu ahahahaha

Komentar na you tube-u, ERIC CARTMAN IS A HERO!!!
                  IO NON RUBO IL CAMPIONATO
                  ED IN SERIE B NON SON MAI STATO
                  C'E SOLO L'INTER

Comment

• Cartman je najjaci crtani lik...ikad

So long you little douchebag!
                    sigpic

Comment

• SP je ubedljivo najjaca serija ikada izmisljena ... dok je epizoda WOW najbolja epizoda u istoriji crtane kinematografije .

Comment

• Al' kad glumi retarda da bi dobio kintu na onoj olimpijadi...

sigpic

Comment

• Kad porastem bicu Cartman

Comment

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, Justin Bieber sprema film o street basketu...
                            Sacuvaj boze Samo nemoj da zaboravi da stavi onu bananu http://www.youtube.com/watch?v=mqN0bwt1icI

Iako je u pitanju street basket

Comment

• E al' stvarno vredi odgledati epizodu

Comment

• ja sam sve epizode odgledao i to vise puta

Comment

Working...
                                X