Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Re: Off Topic Caffe

SUPER HAPPY NETS FAN!

Kakav car... &*#GI(] &*#GI(] &*#GI(] &*#GI(] &*#GI(] &*#GI(] &*#GI(] &*#GI(]
    &8@^J &8@^J &8@^J &8@^J &8@^J

Ovako bih otprilike i ja izgledao da sam gledao tekmu uzivo. &*#GI(] &*#GI(] &*#GI(]
    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

*T_*@SR *T_*@SR *T_*@SR *T_*@SR *T_*@SR *T_*@SR *T_*@SR *T_*@SR *T_*@SR *T_*@SR *T_*@SR *T_*@SR &*#GI(] &*#GI(] &*#GI(] &*#GI(] &*#GI(] &*#GI(]

Comment

hahahahahahahahahahaha covek je u transu *T_*@SR *T_*@SR *T_*@SR *T_*@SR *T_*@SR

Comment

[quote author=Ljuba90 link=topic=2942.msg268744#msg268744 date=1300187450]
          Ja sam cuo da ce biti drafta,ali da se najvece koledz zvezde nece prijaviti na njega...mada nisam bas siguran...izgleda da od nfl-a nema nista za sledecu sezonu...mozda tako bude i sa nba //h*svb
          [/quote]

Neka, taman da se malo ljudi zainteresuju za hokej i NHL h5g6k8
          http://i1180.photobucket.com/albums/...g?t=1298387143

Comment

E Popaje ni ti ne bi voleo da ostanes bez NBA $#^%RT

Comment

Kakva gospoda. l5'%9

sigpic

Comment

Evo jedan video da se prisetimo zbog cega je kosarka najbolji sport.Nisam ga pogledao ima mozda i dve godine. $8#a

Basketball- The Soul of the Game
                sigpic

Comment

happy St Patrick's day $#^%RT

[quote author=Ljuba90 link=topic=2942.msg268845#msg268845 date=1300197435]
                  E Popaje ni ti ne bi voleo da ostanes bez NBA $#^%RT
                  [/quote]

pa da budem iskren, ne bih nikako, jerbo sa hokejom se opasno nerviram (vise nego Brane i LBJforlife za Majami)
                  a sa NBA se nekako skroz opustim $#^%RT
                  http://i1180.photobucket.com/albums/...g?t=1298387143

Comment

Isto tako i ja se opustam uz NBA...a hokej ne znam ni pravila $#^%RT

Comment

Dwight Howard - This is SportsCenter

$#^%RT

Comment

Ima ramena za njih petoricu $#^%RT
                        IO NON RUBO IL CAMPIONATO
                        ED IN SERIE B NON SON MAI STATO
                        C'E SOLO L'INTER

Comment

Sjajno odrađen posao Mamba, svaka cast @R&}* +*@WT*48*
                          sigpic

Sever celi sada se veseli, crveno-beli, 'ajmo u napad zajedno! Sa severa nek zapeva svako, nek grmi jako, Zvezda šampion!

"Nema velike ljubavi bez velike radosti, ali i bez velike patnje. E, to vam je Crvena zvezda. Ima da se raduješ do neba, ali sekiracija ti ne gine." Gospodin Ljuba Tadic

Batica Wilshere je gospodin covek...

All hail the Chan-Chan man!

Comment

Kad smo vec kod SC reklama... h5g6k8 h5g6k8 h5g6k8

Usain Bolt - This Is SportsCenter
                            sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

[color=rgb(0, 102, 153)]NBA Selling Lakers' T-Shirts in Celtics Green[/color]

[img]http://media.nbclosangeles.com/images/410*230/lakers-green-shirt.jpg[/img]

P.S.:Hvala D-Wade.
                              sigpic

Comment

Ibaka navodno treba da igra za Spance na EP u Litvaniji, cist Spanac iz Konga. &*#GI(] &*#GI(]

A ako je istina, videli Spanci da je frka, pa zovi redom, ovi Balkanci ce da melju. $#^%RT

Comment

Working...
                                X