Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Kako je samo iritantan ovaj Caruso, dere sa kao da se ko zna sta desava....

Comment

• Kakav haos od TB na mecu Fonjini-Caruso
      http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
      with experience.

Comment

• Originally posted by bojanaBG View Post
        Kakav haos od TB na mecu Fonjini-Caruso
        Zato je po meni bolje bez tajbrejka, barem do 12:12. Bezveze je da se igra 4h i da se onda bukvalno igra do 2. Carusu bi samo tako dao upozorenje za ovakvo stenjanje, mora da postoji neka granica.

Pobedio Fonjini, ali su se pokacili na kraju. Ne znam zbog cega.
        Last edited by 147; 11-02-21, 10:18.

Comment

• Auuu kakav TB, sta je sve Karuzo pogadjao na mp, koliko linija je poskidao, a onda Fonjini za 13:12

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• I na kraju haos, 2 Italijana

sigpic

with experience.

Comment

• hahahah, ovi Italijani

sigpic

with experience.

Comment

• Umrla sam od smeha [emoji3]
                sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
                But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• Medvedev osvojio 1.set i onda kad je seo na stolicu rekao sudiji da provere visinu mreze jer mu se cini da je previsoka.
                  Na kraju se ispostavi da je zaista visa za par milimetara

sigpic

with experience.

Comment

• Originally posted by bojanaBG View Post
                    hahahah, ovi Italijani
                    Talijani, ko ih ne bi volio? Toliko strasti!

Comment

• Kirijosu ispunili želju, protiv Thiema na trećem terenu po veličini.
                      Originally posted by Casiraghi
                      Al bar nauci me drugoj da se dam da tebi nevernoj budem Emre Can
                      Ti nikad neces biti kao Joel Matip.

https://www.youtube.com/watch?v=Gxj_G6ExBTE
                      Srecan Mane svima koji slave.

Comment

• Neka sto su mu prva kola pjesma, nego su mu i taj Fonjini i Cicipas, koji su trebali makar malo da ga uspore, igrali po 5 setova danas. Covjek ce doci na megdan Medu neokrznut.

Comment

• Originally posted by Joker View Post
                          Neka sto su mu prva kola pjesma, nego su mu i taj Fonjini i Cicipas, koji su trebali makar malo da ga uspore, igrali po 5 setova danas. Covjek ce doci na megdan Medu neokrznut.
                          Tsisipas je mlad i ima lako trece kolo da se oporavi. Sa druge strane De Minuar je dosta opasniji po Rafu trenutno. Sve u svemu oko 50% dajem Rafi da ce da dodje do sf.

Comment

• Svi poludeli

sigpic

with experience.

Comment

• Navijam za Novaka ali mi se stvarno povraća od te priče kako je ceo svet protiv malih Srba i slične gluposti. Da sapliću Novaka u borbi za najboljeg i slična sra*nja.

Ova scena, kao jedna od mnogih, pokazuje da to uopšte nije istina. Ni Nadal nije nešto naročito omiljen.

Comment

• Ne pokazuje da Nadal nije nesto omiljen, nego pokazuje da je svet prepun idiota

sigpic

with experience.

Comment

Working...
                                X