No announcement yet.

ATP World Tour Series 250 - 2021. godina

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• I na kraju se borio al izgubio,najgora opcija,ima 2 nedelje odmora,ali ovakvi mecevi bespotrebno iscrpljujuci skracuju karijeru

Karatsev fantastican,zasluzuje turnir

Comment

• Publika nedovoljno dobra. Morali su vise da navijaju za Novaka, pogotovo kada su brejk lopte. U tim trenucima bi nesto veca galama i duza pauza itekako bila dobra za Novaka.

Tezak poraz. Novak su jedino moze zameriti stav na 3:1 u prvom setu. Doduse to nije bila mala greska. To je bila greska koju je platio porazom.

Comment

• Jel ovo neko prokletstvo Arene?! Odkud danas na Areni kad je do juce bilo na SK?!
        Cestitke Karatsevu, vrhunski mec

Послато са Redmi Note 8 Pro помоћу Тапатока

Comment

• Nikad nije bio prenos na srpskom SK, mozda na nekim regionalnim, tako da Arena i RTS prenose od pocetka turnir.

http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
          with experience.

Comment

• Logicno da je iznerviran,trebo se predati u drugom,cedjenje ovakve vrste treba ostaviti samo za slemove,ali ipak je Bg Bg malo ga povuklo a sad se kaje

Comment

• Ne gledate aslana
              Wizard

Comment

• Djokovic na listi za Beograd 2, ali ima jos vremena

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• Da da nisam ovde mogla ovde da udjem, a valjda ce da odustane
                  sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
                  But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• Sve zavisi od toga sta uradi u Madridu i Rimu, ako i tu kiksne, onda najverovatnije igra.

sigpic

with experience.

Comment

• ево БМВ 250 домаћу турнир, ето како се прави костур, да домаћин сигурно победи, а не као ми зовемо аждаје да избаце неше у првим колима... ваљда ће нешто научити из искуства...
                      sigpic

Comment

• Nikoloz uzeo Minhen

Comment

• Тако се прави костур на позивним турнирима 250. да гости не победе домаћег фаворита, евентуално да добије гем или два по сету...
                          sigpic

Comment

• Da uzme Srdjan još par slemova da organizuje taman da pristigne ovu dvojicu
                            Lako je uvek pogadjati u centar ako imaš ljude da crtaju krugove oko njega

Comment

• Ovog Molcana unajmiti pred svaki mec sa Rafaelom na sljaci,idealna priprema

Moze on biti top 20 sljakas bez problema ako bude ozbiljan

Comment

• Mislim da je imao -400% koristi od ovog turnira

Comment

Working...
                                X