Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Ima sreće Timotije što Carina nije u formi, počistio bi ga u suprotnom sa terena.

Comment

• Originally posted by Lord Aleksoni View Post
      Ima sreće Timotije što Carina nije u formi, počistio bi ga u suprotnom sa terena.
      U suprotnom bi bio nosilac da je u formi Cilic :/

Comment

• Thiem ima priliku osvojiti RG preko 4 GS pobjednika

Comment

• A Felix od kad je unistio Mareja na USO, ne moze da se sastavi, sad gubi 2:o od Nishioke.
          http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
          with experience.

Comment

• Je li Tim jako dobar ili je Cilic jako los? Rezultatski to izgleda grozno.

Comment

• TIm je bas dobar, Cilkan oscilira, a Tim koristi skoro svaku priliku za brejk

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• Originally posted by NI View Post
                Je li Tim jako dobar ili je Cilic jako los? Rezultatski to izgleda grozno.
                Thiem...Čilić je bio dobar jako, ali djaba

Comment

• Originally posted by NI View Post
                  Je li Tim jako dobar ili je Cilic jako los? Rezultatski to izgleda grozno.
                  Tim nista spektakulrano u ovom mecu se cinilo da ne moze tako lako probijati uopste u ovim uslovima. Mora se oslanjati na greske protivnika. Sve najvaznije je Cila izgrijesioa a nije da ga je Tim nesto pritisnuo

EDIT: Tim jeste bio cvrst ali napadacki sam vise ocekivao

Comment

• Thiem jeste bio dobar ali se to svakako ne moze reci za Cilica koji je poprilicno oscilirao. Mislim da ce protiv Stana ili Svarcmana da se vidi gde je Timova igra i koliko mu (ne)odgovaraju ovi uslovi.

Comment

• Originally posted by DinoFC View Post
                      Tim nista spektakulrano u ovom mecu se cinilo da ne moze tako lako probijati uopste u ovim uslovima. Mora se oslanjati na greske protivnika. Sve najvaznije je Cila izgrijesioa a nije da ga je Tim nesto pritisnuo

EDIT: Tim jeste bio cvrst ali napadacki sam vise ocekivao
                      Pa ne bih se slozio da MORA. Zasto bi nasrcao na protivnika i rizikovao greske, kad znas da protivnik ima potencijal da odradi posao za tebe. Ovo je bilo dozirano kako treba.

Comment

• U tome i leži njegova 'nova' snaga, da ne lupa ko sivonja kad nema potrebe za tim

Comment

• Upravo to. Sazrio Timotije.

Comment

• Bas to, kad se zna da Cilkan ima ogroman potencijal da se samoubije, treba ga pustiti

sigpic

with experience.

Comment

• Gledao sam Tim-Cilic na ITV4 gdje je Kurijer komentarisao i govori da je gledao trening mec izmedju Novaka i Tim i kaze da ga je Djokovic unistavao badly

Comment

• A svi znamo da je trening mec presudan

sigpic

with experience.

Comment

Working...
                                X