This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Originally posted by torpedo View Post
    Ma ne moraju ništa dirati, Rafa oko ponoći pa do 3-4 će završiti sigurno.
    To bi verovatno uradili da nije Rafa u pitanju. Nadam se da ce i sada. Ostali slemovi bi sigurno to uradili, ali RG u oktobru? Nisam siguran.

Comment

• Ja samo ne mogu da shvatim da su oni ceo danasnji program u singlu stavili na Satrije a dublove na Lenglen...Bas mi ne ide u glavu, a mi ovde smo znali da postoji sansa da ovaj mec ode u 4+ sata a da oni ne znaju...

Comment

• Ja bi nastavio po planu,ali oni nece sto kaze 147,tako su i juce prebacili,nije fer prema zenama ali ko ih ebe pored Rafaela

Comment

• Logika je (ako neće biti kiše) da Rafu prebace na drugi teren a ovde nakon ovog meča stave žene. I sve se završava do ponoći.

Comment

• gotov je Tim, ne vidim ja kako on ovo moze da dobije u 5.setu
            http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
            with experience.

Comment

• Kako toliko masi sad po vetru, a prosle godine po onoj vtrusini protiv Novaka nije -.- (to se svadjam sa Sajmonom).

Bogami nisam ocekivala ovaj raspad u 4.
              sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
              But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• Originally posted by bojanaBG View Post
                gotov je Tim, ne vidim ja kako on ovo moze da dobije u 5.setu
                Čuj gotov uvek bila priča - izdržljiv ko konj.

Comment

• Originally posted by miloolja View Post
                  Kako toliko masi sad po vetru, a prosle godine po onoj vtrusini protiv Novaka nije -.- (to se svadjam sa Sajmonom).

Bogami nisam ocekivala ovaj raspad u 4.
                  Timotiju ne odgovara vetar,ali Nolo je poseban slucaj,to je za njega djavo licno

Comment

• Originally posted by torpedo View Post
                    Čuj gotov uvek bila priča - izdržljiv ko konj.
                    Ma jeste on prespreman, ali on je osvojio pre par nedelja prvi slem i ovde je imao pretezak mec, stiglo je sve to na naplatu

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• Tim je za sve ovo sam kriv, igra toliko nemaštovito. Novak kad bi igrao ovim tempom razmene nakon dva seta bi crko.

Comment

• Ako posle ove dvojice zenke odigraju iole normalan mec (sto se duzine tice) nece Raf pre ponoci.
                        sigpic

Always somewhere Miss you where I've been I'll be back to love you again

U crnim rupama možeš ludo da se zezaš. Da lebdiš iznad zemlje. Da slušaš rock ´n´ roll.Dozivaš kišu.
                        Ili da mazneš neku lepu ribu. Samo je bezveze kada se probudiš….

Comment

• Gospode Boze..

Comment

• A gledajte mentalnog patuljka.
                            Servira za set.
                            Ima 40-0
                            I sada Tim ima bl....
                            sigpic

Always somewhere Miss you where I've been I'll be back to love you again

U crnim rupama možeš ludo da se zezaš. Da lebdiš iznad zemlje. Da slušaš rock ´n´ roll.Dozivaš kišu.
                            Ili da mazneš neku lepu ribu. Samo je bezveze kada se probudiš….

Comment

• Sta uradi covek...

Comment

• e moj Diego

sigpic

with experience.

Comment

Working...
                                X