Dayman (a-a-ah...)
          Fighter of the Nightman (a-a-ah...)
          Champion of the sun (a-a-ah...)
          You're a master of karate and friendship
          For everyone

Comment

• Vaistinu se rodi, srecan Bozic!
            http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
            with experience.

Comment

• Mir u kuci, Hristo se rodi!

Comment

• Mozda nije pravo mesto za ovo, ali... budimo drustveno odgovorni i u 2021. godini... op op

Underground happenings at Mozzart bet Kenya office

Mozzart Kenya country manager, Saša Krneta, has been linked to a multimillion secret money laundering syndicate that is denying Kenya Revenue Authority millions of shillings. Insiders at the firm now want the taxman to post independent officers at the firm headquarters as those currently involved have been compromised to circumvent facts.

Comment

• Originally posted by z0La View Post
                  Hristos se rodi!

Srećan Božić!
                  Vaistinu se rodi, srećan Božić svima koji slave

Comment

• Srećan Božić svima! Dobro zdravlje i puno sreće i ljubavi za kolege forumaše! <3

Last edited by mark !t zer0; 07-01-21, 15:10.
                    sloboda ili ništa

Comment

• Jel neko bese uzimao ovaj xiaomi preciscivac vazduha? Kao da mi je u glavi da si ti Bojana ili neko drugo zenskinje

Iskustva?

Comment

• Ja sam uzela i odlican je
                        Ne radi mi stalno, nego po potrebi...

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• Sneeeeg

sigpic

with experience.

Comment

• Originally posted by bojanaBG View Post
                            Ja sam uzela i odlican je
                            Ne radi mi stalno, nego po potrebi...
                            Pa daj neki savet, tanka je ovo recenzija
                            Vidim da se cene krecu od 16 do 37k. Sta da uzmem?

Comment

• Ja sam uzela ovaj PRO, tada je bio na nekom snizenju, mislim onaj happy hour sto imaju svakog utorka, pa sam online narucila.

Kao sto sam rekla, ne radi mi stalno, ukljucim ga kad luftiram kucu da bi posle toga precistio vazduh. E sad, koliko ce da radi, sve zavisi od toga kolika je zagadjenost, ali kad je bio bas lose, sobu od nekih 25 kvadrata je procistio za 30-45 minuta.

Ja sam nepusac, ali recimo kad su mi bili tu sestra i zet, onda sam isto ukljucila, radio je stalno i nekako odrzavao relativno ok vazduh. Ali cim oni upale cigaru, on zazuji kao da ce da poleti [emoji16]

Ima i aplikacija za njega, pa moze da se upravlja preko mobilnog, ima i neke rezime rada, ali ja ga drzim na automatskom, nisam to nesto istrazivala.

sigpic

with experience.

Comment

• Zašto bi glasila precišćivač?

Ne prečišćava on samo PM 2.5 čestice za koje pokazuje rezultat, već čisti vazduh i I'd većih čestica. Ostaviš na Auto režimu i ne razmišljaš previše o njemu.

@ljuba90

Ja imam 2. Pro (u 40m2) i 2S (u 15m2 dečije sobe).

Uzmi u zavisnosti od veličine prostorija.

Pro za preko 30m2
                                3H za neke standardne i manje sobe.
                                Može i ovaj 2S ako ga još negde ina.

Comment

Working...
                                X