Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

Prelos Grk, Siner bas lepo udara.
    sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
    But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

Tek se sad ukljičih, gledao sinoć Jokaru da se podsetim mladosti Divca,Stojakovića, Kukoča, Radje pa ceo dan bauljam. Znači Nole očekivano ...
      Last edited by Dekson; 16-09-20, 14:28.
      Lako je uvek pogadjati u centar ako imaš ljude da crtaju krugove oko njega

Comment

Taman Siner servira za mec i Cici pravi prvi brejk.

Comment

Dzabe i ubarci i forma, kad zvace guza ko meduza.
          sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.

Comment

Na delu takmicenje ko ce vecu i gluplju ue da napravi
            sigpic

Comment

Originally posted by 147 View Post
              Stos e poena tice, jedino je bitno da li ce Novak da osvoji turnir ili ne. Za tako nesto ce verovatno morati da pobedi Rafu, a to nece moci u ovakvim uslovima. Ako pogeldate prognozu za Rim, ocekuje se talas kise u ponedeljak ili utorak. Moze da bude jako bitno vreme u ponedeljak.
              Nazalost izgleda da ce od utorka da pada temperatura.
              Ne bih mogao da se složim sa tobom. Rafa ima jako težak žreb za jedan nastavak sezone na šljaci. Neće mu biti nimalo lako. Ako dođe u finalu duela Novak vs Rafa, za mene je Novak očigledan favorit. Na papiru to ne izgleda tako ali ja mislim da je tako. Pri tome Novak je često dobijao Rafu u Rimu i u piku karijere oba igrača ipak je Nole bio bolji. 2016.godine. Prošle godine na 30%, ekomode mu uzima set. Da je bio odmoran Novak bi ga počistio... No videćemo nadam se u nedelju.

Comment

Haha, Cici se ponovo raspada. Boze, kakav lik..

Ma, bolje da svi ti jednorucni poispadaju prije Rafe, svakako nemaju nikakve sanse u njegovoj polovini.

Comment

A sadaaaa... Fićko vs Maśa!

Za koga navijati, za kogaaa..

Comment

Ficko ne pokazuje ikakve oscilacije, kao sto sam i mislio.. Doduse, spora podloga utice da njegov tenis ne izgleda onako opasno kao na Sinsiju, ali sve je to lijepo i kompaktno.

Comment

• Da, da, ocekivano Ficko, steta samo sto nisam imala dovoljno poverenja u njega da mi bude prvi pik
                      sigpic

Comment

• Sta prica ovaj Vidkovic?
                        Busta je trebao da se pobuni na USO i da trazi da se nastqvi mec
                        http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
                        with experience.

Comment

• Originally posted by bojanaBG View Post
                          Sta prica ovaj Vidkovic?
                          Busta je trebao da se pobuni na USO i da trazi da se nastqvi mec
                          Nije baš tako rekao. Mogao je da se ne meša što je i uradio a mogao je i da se umeša u priču premda je pitanje dal bi to išta promenilo. A moje mišljenje nebi ništa promenilo ali bi Busta ispao fer i kolegijalan.

Comment

• Ton je bio takav da mu prebacuje sto je sedeo i cutao i cekao odluku sudija.

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• Šta misliš koja bi bila Novakova reakcija da se to desilo bilo kojem protivniku.

Comment

• Mozda bi rekao nesto, mozda bi cutao, ne moze da se tvrdi niti jedno niti drugo.
                                U svakom slucaju, nema razloga Viskovic u ovom kontekstu da spominje Bustu, malo mi je jadno.

sigpic

with experience.

Comment

Working...
                                X