X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

mene vec sramota
    Wizard

Comment

Navodno Manarino mora da ostane u sobi do daljnjeg, a igra za 20ak sati prvo kolo.

Granjolersu koji menja Pera, utvrdjena testom antitela, vrv bio zarazen u martu.

A od Pera svi peru ruke, niko ga nije vidjao ovih dana (ne priznaju)

Stay tuned...
      sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
      But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

Mogu da peru ruke do sutra, svi su "cipovani"

http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
        with experience.

Comment

usta kaze da nije imao simptome
          Wizard

Comment

sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.

Comment

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

Originally posted by bojanaBG View Post
                Sad polako izlazi na videlo cela prevara sa tim merama protiv virusa, zaključavanjem itd.

Comment

dajte temu uzivo

i ovo stavite (mogao je BILO KO drugi sem carilo,al ajd )

Wizard

Comment

Samo se ne znaju imena

sigpic

with experience.

Comment

Is it just me ili igrači ne znaju protokol za ovakve situacije?
                      Kakva je to organizacija
                      Šampioni se ne stvaraju u teretanama. Šampioni se stvaraju od nečega što imaju duboko u sebi- želju, viziju i san. M.Ali
                      Ko sme taj može.Ko ne zna za strah taj ide napred.
                      "When the crowd is chanting Roger I hear Novak."

Comment

Ako primenimo ono sto se desilo sa Peljom i Delienom, tih 11 igraca bi morali da lete sa turnira, a organizatori to sigurno ne zele da dozvole/urade i onda imamo ovu situaciju.

sigpic

with experience.

Comment

Pa da, baš zbog toga i govorim...

Ova dvojica su kao negativni udaljeni sa turnira, ostalih 10-11 su možda i zaraženi, još se ne zna (period inkubacije itd.) i oni mogu da ostanu na turniru.
                          U startu su organizatori zeznuli stvar što su dozvoljavai da osoblje napušta kompleks umesto da svi koji su tu budu tu sve vreme...
                          Druga stvar koja mi takođe jako smeta je da skupljači loptica ne nose rukavice a nose maske...itd. itd.

Setimo se samo šta su radili Novaku za Adria tour...a vidi njih...msm Amere.
                          Šampioni se ne stvaraju u teretanama. Šampioni se stvaraju od nečega što imaju duboko u sebi- želju, viziju i san. M.Ali
                          Ko sme taj može.Ko ne zna za strah taj ide napred.
                          "When the crowd is chanting Roger I hear Novak."

Comment

sigpic

Comment

Ne može ES bez pedalanja, taman da je i smak sveta
                              Lako je uvek pogadjati u centar ako imaš ljude da crtaju krugove oko njega

Comment

sigpic

with experience.

Comment

Working...
                                X