This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Spanija danas 1500, 150 mrtvih...
    Amerikanci prvi put preko 1000 zarazenih na dnevnom nivou.
    There's something wrong with me chemically
    Something wrong with me inherently
    The wrong mix in the wrong genes
    I reached the wrong ends by the wrong means
    It was the wrong plan
    In the wrong hands
    With the wrong theory for the wrong man
    The wrong lies, on the wrong vibes
    The wrong questions with the wrong replies

Comment

• Coronavirus in Italy:
      - 31,506 confirmed cases
      - 2,503 confirmed deaths
      - 3,526 new cases today
      - 345 new deaths today
      3× ABA League champion (2015–2017, 2021)
      6× Montenegrin League champion (2007–2012)
      3× Serbian League champion (2015–2017, 2021)
      2× German League champion (2018, 2019)
      6× Montenegrin Cup winner (2007–2012)
      4× Serbian Cup winner (2014, 2015, 2017, 2021)
      2× ABA League Coach of the Year (2014, 2015)

Comment

• Sad pricam sa drugaricom koja je u Milanu, u tom nekom mestu odakle je sve pocelo, posle mesec dana karantina i izolacije nema vise zarazenih.
        http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
        with experience.

Comment

• Originally posted by bojanaBG View Post
          Sad pricam sa drugaricom koja je u Milanu, u tom nekom mestu odakle je sve pocelo, posle mesec dana karantina i izolacije nema vise zarazenih.
          Tome se i ja nadam, da će apsolutni karantin sve ovo da primiri

Koliko god da je ozbiljna situacija, mora malo i da se živi jbm mu mater
          Твоја победа ће бити уколико свако од нас задржи део добродушности коју си безусловно делио са свима нама кроз свако твоје писање.
          До поновног сусрета, твој Швабо

mala H2H 2018/19
          suicide
          velika H2H 2019/20

Comment

• Originally posted by bojanaBG View Post
            Sad pricam sa drugaricom koja je u Milanu, u tom nekom mestu odakle je sve pocelo, posle mesec dana karantina i izolacije nema vise zarazenih.
            To su rekli pre 2 dana,ali to mesto je malo nije bas za porediti za velikim gradovima

Italija odrzava prosek i danas

Comment

• Originally posted by Nerealan View Post
              Tome se i ja nadam, da će apsolutni karantin sve ovo da primiri

Koliko god da je ozbiljna situacija, mora malo i da se živi jbm mu mater
              Sto se tice cele Italije, kriticno je jos uvek i nemaju pojma jos koliko ce, ali ja mislim da su oni tek nedelju dana u totalnom karantinu.
              http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
              with experience.

Comment

• SVE O RADU tokom vanrednog stanja:Rad od kuće, kazne za sivu zonu, plate...

https://mondo.rs/Info/Drustvo/a12969...jordjevic.html

Comment

• Peak u Americi se ocekuje 20 juna.
                  https://www.foxnews.com/us/coronavir...ves-in-the-u-s

Comment

• Bice mnogo tesko i po ekonomiju i za hranu i za bili kakvo prezivljavanje, jer ovo zlatno doba jbg nije ulivalo nikad poverenje.

Ameri su danas poceli sa eksperimentalnom (ili kako se vec zove) vakcinom.
                    Data je jednoj 40+godisnjoj majci dvoje dece, dobice drugu dozu za mesec dana, a bice testirana na 50ak valjda dobrovoljaca.

A ja za 4 dana potrosila 5 rolni guz papira...za nos
                    sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
                    But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• A Nerealni troši zadnju rolnu, pa ukoliko sutra ne nađe prelazi na ubruse, koji su isto pri kraju..
                      Твоја победа ће бити уколико свако од нас задржи део добродушности коју си безусловно делио са свима нама кроз свако твоје писање.
                      До поновног сусрета, твој Швабо

mala H2H 2018/19
                      suicide
                      velika H2H 2019/20

Comment

• Test vakcine su opasna stvar, koliko vidim svaka drzava razvija svoju, sto je lose I ne vodi nigde.
                        Vrhunske strucnjake u jednu prostoriju I eto vakcine do kraja godine.

Ovako ce biti dosta onih koji ce najebati zbog losih vakcina.
                        There's something wrong with me chemically
                        Something wrong with me inherently
                        The wrong mix in the wrong genes
                        I reached the wrong ends by the wrong means
                        It was the wrong plan
                        In the wrong hands
                        With the wrong theory for the wrong man
                        The wrong lies, on the wrong vibes
                        The wrong questions with the wrong replies

Comment

• Originally posted by miloolja View Post

A ja za 4 dana potrosila 5 rolni guz papira...za nos

Comment

• Od ukupnog broja mrtvih u Italiji njih 14 je mladje od 50 godina.

Comment

• Originally posted by torpedo View Post
                              sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.

Comment

• Originally posted by skeptik View Post
                                Od ukupnog broja mrtvih u Italiji njih 14 je mladje od 50 godina.

Da, da, vec nekoliko dana Italijani upozoravaju da mladji imaju komplikacije.
                                sigpic

Comment

Working...
                                X