Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• kaze onaj crnac precednik iz svetske zdravstvene organizacije da su pronasli lek. ne vakcinu, lek. neki steroid i da ce uskoro krenuti da se primenjuje.
    Titule i pobede ne znače mnogo, jer je to do razine bolida koje imate u karijeri Sergio Perez

Comment

• jos stara vest

https://www.021.rs/story/BBC/246072/...ava-zivot.html
      Wizard

Comment

• Ma da, Jokić pozitivan, kako da ne. Kakva glupost prosto, test je sranje.

Sent from my iPhone using... using my brain cells

Comment

• 143/7784, bez preminulih, na respiratoru 21
          http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
          with experience.

Comment

• Ona je dodala da se razmatra mogućnost da se ograniči rad klubova, jer se ispostavilo da je noćni provod najveći izvor zaraze koronavirusom.

Kisić Tepavčević je navela da među obolelima od kovid 19 najviše ima mlađih odraslih osoba.

“Ono o čemu sigurno treba razmisliti i o čemu smo pričali, što će da sledi u nekom narednom periodu je da se ograniči rad klubova, da bi smanjili izlasci do jutra. Ovo je nepopularno, ali se mora. To jeste najveći rasadnik infekcije”, rekla je Kisić za TV Pink

Hahahahhahahaha
            There's something wrong with me chemically
            Something wrong with me inherently
            The wrong mix in the wrong genes
            I reached the wrong ends by the wrong means
            It was the wrong plan
            In the wrong hands
            With the wrong theory for the wrong man
            The wrong lies, on the wrong vibes
            The wrong questions with the wrong replies

Comment

• ovo polako postaje radovan the third

Preminuo muškarac nakon što je neko slučajno isključio respirator da bi uključio klima uređaj

https://www.b92.net/zivot/vesti.php?...nav_id=1699927
              Wizard

Comment

• 137/7311, jedna osoba preminula.
                Sad malo da nas naviknu na 140-150, pa ce onda ponovo da skoci
                http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
                with experience.

Comment

• Povećava se broj svakog dana.

Na respiratoru 24 osobe.
                  Last edited by Karamazov; 25-06-20, 14:37.

Comment

• ja ne znam da li njima jos iko veruje,ko garantuje da su to prave brojke...politicki kisic i kon i onaj salabajzer nestorovic?
                    Wizard

Comment

• Kako se povecava broj zaraženih, kada gdja dr rekla da je ovo drugi pik? Trebalo bi da stagnira valjda i da smo polako u padu [emoji849]
                      Ccccc...

A tek Kon
                      sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
                      But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• Originally posted by Kulambara View Post
                        ja ne znam da li njima jos iko veruje,ko garantuje da su to prave brojke...politicki kisic i kon i onaj salabajzer nestorovic?
                        Ma niko im više ne veruje.

Ljudi zarad svojih intersa brukaju sebe i svoju struku.

Comment

• "Brini se više za svoju savest, nego za svoj ugled. Jer savest je ono što ti zaista jesi, a ugled je ono što drugi misle o tebi. A ono što drugi misle o tebi… to je njihov problem."
                          Meša Selimović

Comment

• Poslusajte Radeta Panica, iz Sindikata lekara i farnaceuta (sa maskom), kako Srbija nema testove, kako ne testira ni ozbiljno bolesne sa simptomima, kako vraca bolesne kuci bez terapije, a zadrzava samo teske bolesnike tako da su tercijalni kapciteti sva cetiri Klinicka centra puni.
                            I da jos je rekao da ozbiljno shvatimo, jer nema ni ko da nas leci, ni gde, a bogami ni cime.

sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
                            But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• nista od onoga da ce toplo vreme ubiti virus. kolka ja vidim ovo ce trajati ili dok ne stigne vakcina ili dok se ne stekne kolektivni imunitet. minimum 2 godine.
                              Titule i pobede ne znače mnogo, jer je to do razine bolida koje imate u karijeri Sergio Perez

Comment

• Bitno je da preguramo 13 i 14 nedelju jer bi 15 i 16 stvarno mogle da budu problematične. Ali to nije ništa u odnosu na 17 i 18 koje su samo uvod u 19 i 20 nedelju.

Samo udri!
                                There's something wrong with me chemically
                                Something wrong with me inherently
                                The wrong mix in the wrong genes
                                I reached the wrong ends by the wrong means
                                It was the wrong plan
                                In the wrong hands
                                With the wrong theory for the wrong man
                                The wrong lies, on the wrong vibes
                                The wrong questions with the wrong replies

Comment

Working...