X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Podržavam ovo objavljivanje...

https://koronavirususrpskoj.com/spis...ila-izolaciju/

Comment

• Ako je ovo istina onda je ta evropska solidarnost go k....

Comment

• U Italiji se danas ponovo povecalo na 743 mrtva,i broj zarazenih isto porastao u odnosu na juce,u Iranu koji je jos duze u epidemiji od Italije raste broj zarazenih,Spaniji i Americi da ne pricam

Comment

• E jbga, izgleda nista. Ako predje hiljadu, najebali smo.
          3× ABA League champion (2015–2017, 2021)
          6× Montenegrin League champion (2007–2012)
          3× Serbian League champion (2015–2017, 2021)
          2× German League champion (2018, 2019)
          6× Montenegrin Cup winner (2007–2012)
          4× Serbian Cup winner (2014, 2015, 2017, 2021)
          2× ABA League Coach of the Year (2014, 2015)

Comment

• Originally posted by torpedo View Post
            Name and shame, ko ih jebe sami su krivi
            Originally posted by Dekinjo
            Šta mislite da su Livepulu poništili dva čista gola, a Sitiju nisu. Koliki bi bio rezultat? Pa 3:3
            Originally posted by La Jugoslavia
            Crvena zvezda je naša, iako je oteta, ona je naša, iako je okupirana. A da je oteta i okupirana, to stoji i to jeste, apsolutno se slažem.

Comment

• Naravno, samo javno. Ma ljudi uopste ne kapiraju, kakvi mozgovi jbt
              Evo jedan se dere nece u kamp izolacije, nije bolestan, nema simptome

Drekavca nema danas??
              Ili sam se prerano obradovala?
              I koji je trazio u Madjarskoj?
              sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
              But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

Ponovo raste. Spanija blizu 500.
                There's something wrong with me chemically
                Something wrong with me inherently
                The wrong mix in the wrong genes
                I reached the wrong ends by the wrong means
                It was the wrong plan
                In the wrong hands
                With the wrong theory for the wrong man
                The wrong lies, on the wrong vibes
                The wrong questions with the wrong replies

Comment

• U CG 20 novih slucajeva danas,popeli smo se na 47.
                  Naglo u pm.Za nas je ovo mnogo.

Comment

• I kod nas se povećao broj sa povećanjem testiranih, baš kao što je i očekivano. Očekujem da naraste preko 100 dnevno vrlo brzo., ovo što kaže Kon je u potpunosti tačno, nažalost.
                    “La vostra fama è come il fiore, che nasce e muore, e si secca allo stesso sole che gli ha dato vita dall'acerba terra"

Comment

• Raduje sto ima 15 koji su se oporavili, to je dobra vest.
                      Gledam Hrvate, oni su nedelju dana ispred nas, a imaju samo 5 oporavljenih, to mi je bas malo.
                      http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
                      with experience.

Comment

• Originally posted by dekkard View Post
                        I kod nas se povećao broj sa povećanjem testiranih, baš kao što je i očekivano. Očekujem da naraste preko 100 dnevno vrlo brzo., ovo što kaže Kon je u potpunosti tačno, nažalost.
                        Nije jos pocelo masovno testiranje, tek od sutra valjda.
                        There's something wrong with me chemically
                        Something wrong with me inherently
                        The wrong mix in the wrong genes
                        I reached the wrong ends by the wrong means
                        It was the wrong plan
                        In the wrong hands
                        With the wrong theory for the wrong man
                        The wrong lies, on the wrong vibes
                        The wrong questions with the wrong replies

Comment

• I ovih 94 testiranih je, čini mi se, najviše do sad u jednom danu?
                          “La vostra fama è come il fiore, che nasce e muore, e si secca allo stesso sole che gli ha dato vita dall'acerba terra"

Comment

• Da, to je do sad najvise, ali od sutra bi trebalo da bude jos vise.

Je l znate, da li se nek obraca jos danas?

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• Originally posted by bojanaBG View Post
                              Raduje sto ima 15 koji su se oporavili, to je dobra vest.
                              Gledam Hrvate, oni su nedelju dana ispred nas, a imaju samo 5 oporavljenih, to mi je bas malo.
                              Ta stavka oporavljeni je totalno nedefinisana. Primjera radi, u B.L. prvi slučaj bio neki što došao iz Italije i prenio na sina. Tek pre par dana upisali da su oporavljeni a od početka praktično nisu imali nikakvih većih problema. Valjda se čeka taj neki period da prođe.

Comment

• Originally posted by torpedo View Post
                                Ta stavka oporavljeni je totalno nedefinisana. Primjera radi, u B.L. prvi slučaj bio neki što došao iz Italije i prenio na sina. Tek pre par dana upisali da su oporavljeni a od početka praktično nisu imali nikakvih većih problema. Valjda se čeka taj neki period da prođe.
                                Ima tacno koliko jos mora da prodje i da se urade jos 2 testa i da oba budu negativna.

sigpic

with experience.

Comment

Working...
                                X