Australian Open 2020 (glavna tema)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
    But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

Nadal ima najlaksi pocetak, ali ako mu posle dodju Kirijos, Thiem pa Medvedev, to je pakao.
      Fed ima najlakseg u QF, ali ima u 3.kolu Hurkacza koji je odlicnoj formi, a posle toga Dimitrov/Shapo, sto isto nece biti lako.
      Djokovic poprilicno lako do QF, Svarcman nije u nekoj formi, jedino sto posle ima Tsitsipas/Agut u QF.
      http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
      with experience.

Comment

Žene

sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
        But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

Bice interesantno kako ce kladionice da reaguju na ovaj zreb.

Novak je dobio dobar zreb, ako se izuzmu QF i prvo kolo. Struff mislim da je jedan od 10 najtezih protivnika za prvo kolo. Doduse s obzirom da je Novak odigrao vec dosta meceva u Australiji, ne bi trebalo da bude problema. U svakom slucaju treba da bude oprezan. Novak ima dva rana poraza u poslednje tri sezone u Australiji, tako da iako posle nema teskih protivnika do QF, treba da udje nesto koncetrisaniji i spremniji nego sto to inace radi u uvodnim mecevima.

Da li se zna koja polovina prva pocinje?
          Last edited by 147; 16-01-20, 08:09.

Comment

Solidan žreb za Novaka i Federera, vrlo zanimljiva i neizvesna četvrtina žreba gde su Medevedev i Zverev dok Nadal po projekciji ima minsko polje počev od 4.kola.
            sigpic

Comment

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

Zna se i koja polovina prva igra

sigpic

with experience.

Comment

Ako se Nole ne oklizne dje, Fedja ga ceka u polufinalu 100%. To ce biti zestoko.. ako matori bude servirao botovski, poludjecu...

Comment

Originally posted by bojanaBG View Post
                    Zna se i koja polovina prva igra

Naravno kada je Novak bio prvi onda je njegova polovina igrala druga, a sada ka je Rafa prvi njegova polovina pocinje :/ Dobro, u Australiji to ne bi trebalo da bude toliko bitno, ali nikada se ne zna.
                    I nervira me sto se to nikada nije izvlacilo vec samo organizator saopsti kako mu odgovara.

Comment

• Originally posted by 147 View Post
                      Naravno kada je Novak bio prvi onda je njegova polovina igrala druga, a sada ka je Rafa prvi njegova polovina pocinje :/ Dobro, u Australiji to ne bi trebalo da bude toliko bitno, ali nikada se ne zna.
                      I nervira me sto se to nikada nije izvlacilo vec samo organizator saopsti kako mu odgovara.
                      Kako Nadal pocinje, pocinje donja polovina...

sigpic

with experience.

Comment

• Originally posted by bojanaBG View Post
                        Kako Nadal pocinje, pocinje donja polovina...
                        Vidi stvarno Izvini, bio sam prebrz. Zagledao sam se u drugi deo recenice :P Ali i dalje stoji moja konstatacija da to treba da se izvlaci. Takodje mnogo lepse bi bilo da se svio nosioci izvlace kao u drugim sportovima.
                        Dakle 6 grupa kuglica(3-4; 5-8; 9-12;13-16;17-24,25-32) i onda se lepo izvlaci redom...Posto onih koji nisu nosioci ima previse (96) njih bi mogao kompjuer random da izgenerise.
                        Last edited by 147; 16-01-20, 09:07.

Comment

• Duci ima bas tezak raspored, mozda se saplete i u prvom kolu, steta.

Comment

• Inace, De Minaur odustao od AOa, povredio se na mecu protiv Nadala, bas steta jer je bio u odlicnoj formi

sigpic

with experience.

Comment

• Cicipas nije nikakav problem, čak je i poželjan jer je odlična priprema za Federera, problem je što će doći Agut koji igra odlično i to je već nezgodno tumbanje mutch-up-ova za Novaka jer je Federer sigurno u SF.
                              Nije mogao bolji žreb da dobije.

Nadal će nalupati klinčadiju, ni on nije mogao bolje da prodje.

Treba nam poraz Aguta.
                              Last edited by Chiwwi; 16-01-20, 09:24.

Comment

• Nadal ima Kirijosa, Thiema pa Medvedeva, kako je to odlican zreb?
                                Fed ima lakseg za QF, ali u 3. i 4.kolu je dobio teze protivnike, mnogo teze od Djokovica

sigpic

with experience.

Comment

Working...
                                X