This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

Odg: NBA Fantasy 2010-11

Evo ti link http://games.espn.go.com/fba/leaguedirectory i s desne strane ubaciš naziv lige (u prvom postu ove teme ti je) i posle šifru lige i to je to.
    IO NON RUBO IL CAMPIONATO
    ED IN SERIE B NON SON MAI STATO
    C'E SOLO L'INTER

Comment

Ajmo ljudi upadajte, jos ima samo po par slobodnih mesta! :fc-[
      sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

jes da nisam nikad igrao ovo, al uclanio sam se u obe lige %&ES7
        i bas imam do jaja logo :fc-[ $#^%RT

Comment

a kako funkcionise to oko drafta ko prvi bira i kako to ide, i tako to? $#^%RT
          i jel se to gleda onda ucinak tih igraca koje si izbrao zbirno, ili se oni treniraju? neam pojma, nisam nikad igrao &*#GI(]

Comment

Draft order ce se znati sat vremena pre pocetka drafta, a sto se tice bodovanja gleda se bukvalno sve kod svakog igraca.
            Broj poena, asistencija, skokova, trojki, izgubljenih lopti, ukradenih lopti, blokada i procenti suta iz igre i sa linije slobodnih bacanja.
            Nadam se da nista nisam zaboravio. h5g6k8
            sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Bice pravi draft,gdje cemo birati igrace,kompijuter ce odrediti redosljed,i biras kada dodje red na tebe.
              A princip je slican fudbalskom fantaziju,ako ga igras,samo drukcije bodovanje,biras igrace koji igraju tog dana,i sta urade na terenu dobijas bodove za to(procenat suta(za dva,za tri,slobodna),br. koseva,br. trica,poena,skokova,asista,ukradeni i izgubljeni lopti,i blokada. ;)

Ne moras da pratis NBA,ja to ne pratim pa sam bio drugi prosle godine,ove godine prvi,sve znam. 8)

Tmac,brzi si,ali evo i od mene.
              sigpic
              Gdje Nato kaze, pa bilo kroz zid, ili u vatru, ili u vulkan, tu Mandusic ide bez pogovora!!!

Comment

Jer zna neko kako da usnimim logo? Napravim logo za svoj tim sve lepo i idem save Team Settings al ono neće.
                C'E SOLO L'INTER

Comment

opet nisam skontao neke stvari, al nema veze $#^%RT

Comment

Ja ne razumem to oko drafta,recimo u koliko je sati i jel svi moraju da budu prisutni? (%fsd%&j
                    sigpic
                    http://www.youtube.com/watch?v=Ziqdpca6bBw

Comment

Za jednu ligu je draft u petak od 22, a za drugu u subotu u isto vreme...
                      I ne moras da budes prisutan ako zelis da ti tim bude smesan kao bioskop. $#^%RT
                      sigpic

Comment

hahahahahaha

koji sam baksuz ja ne verujem!!! u petak necu imati net verovatno, a u subotu uveche imam svadbu ortakinje...

svaka cast za moje ucesce u NBA fantasy ligi...

smorio sam se nevidjeno.. #%d*

Comment

Promjenio sam web browser i sada mogu uci u obje lige #$&+|r
                          TEBI MOJ MANDO, TEBI MOJE SRCE PRIPADA, DRUGE ADMINE LJUBIM LAZNO VOLJETI IH NECU NECU NIKADA!!!

"There are only two sides in Liverpool. Liverpool and Liverpool reserves." - Bill Shankly

LFC:18+5=THE GREATEST

Comment

Jer zna neko kako logo tima promeniti?
                            C'E SOLO L'INTER

Comment

Dakle ima jos samo jedno mesto u obe lige, a sto se tice pitanja. MK brate, ja mislim da se ide na ono team settings, i napravis grb ili preko url-a stavis sliku
                              sigpic

Sever celi sada se veseli, crveno-beli, 'ajmo u napad zajedno! Sa severa nek zapeva svako, nek grmi jako, Zvezda šampion!

"Nema velike ljubavi bez velike radosti, ali i bez velike patnje. E, to vam je Crvena zvezda. Ima da se raduješ do neba, ali sekiracija ti ne gine." Gospodin Ljuba Tadic

Batica Wilshere je gospodin covek...

All hail the Chan-Chan man!

Comment

Probao sam to preko team settings-a i idem da se usnimi kad ono posle ništa nije usnimljeno +-*^%*...
                                C'E SOLO L'INTER

Comment

Working...
                                X