This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Odg: GRAND PRIX OF JAPAN 2010

[quote author=Djuka99gp link=topic=2893.msg174629#msg174629 date=1286201271]
    Ja to kukanje zaista ne razumem,veruj mi.I ispao je kreten zbog toga!!!!
    [/quote]

Nek cuti i vozi kako zna i nece ni biti potrebe za kukanjem! &+I}\
    Nije ispao kreten...nego KRETENCINA!
    sigpic

Comment

[quote author=L. Lawliet link=topic=2893.msg174587#msg174587 date=1286196257]
      Nisam stigao kakva je bila trka? Ima li dje da se skine?
      [/quote]

Misliš trke, u superbike-u su uvek dve. Nisam još našao torente ali imaš večeras u 21:45 - Eurosport UK (60min)

http://www.everythingon.tv/viewChannel.php?channelId=21

Comment

Da budemo iskreni, on sam je izjavio, jos u Nemackoj, da su mu vazni poeni i titula, a ne obavezno i pobeda.Svaki komentar je suvisan.A to jos nije bilo ni pola sezone.
        Uostalom, evo nekih izjava o njegovom kukanju.Da ne mislite da samo mi, ovde, ne volimo takvo ponasanje.

Best bit of racing ive seen in ages, Lorenzo get over it.. thats racing, go find your dummy lad your obviously in need of one.

Moan moan moan moan. Lorenzo, it's racing! Best one I've seen for a while. None of that F1 team orders "are let you win even though I'm in front" crap! He'll get the title and then we'll have to watch another hyped up victory show. Just pull a wheelie and do a lap of honour. All this theatrical crap is getting on my nerves.

I think Valentino could have righfully complained that Lorenzo possibly cost him the race. Rossi was clearly faster that Lorenzo in the opening part of the race and if he had not been lifted by Lorenzo into the first turn he would surely have latched onto Dovi and Stoner and may have been able to fight for a win. So nerr.

Comment

[quote author=vesna8.11 link=topic=2893.msg174572#msg174572 date=1286195565]

“It is good for the show,” said Lorenzo. “But when you are a rider doing 200 or 180 km/h in the corners and you feel another rider touch you, it is not a good emotion. You are putting your life at risk at this moment.”
          [/quote]

Jorge CryBaby Lorenzo //h*svb

Comment

[quote author=vesna8.11 link=topic=2893.msg174632#msg174632 date=1286201480]
            Da budemo iskreni, on sam je izjavio, jos u Nemackoj, da su mu vazni poeni i titula, a ne obavezno i pobeda.Svaki komentar je suvisan.A to jos nije bilo ni pola sezone.
            Uostalom, evo nekih izjava o njegovom kukanju.Da ne mislite da samo mi, ovde, ne volimo takvo ponasanje.

Best bit of racing ive seen in ages, Lorenzo get over it.. thats racing, go find your dummy lad your obviously in need of one.

Moan moan moan moan. Lorenzo, it's racing! Best one I've seen for a while. None of that F1 team orders "are let you win even though I'm in front" crap! He'll get the title and then we'll have to watch another hyped up victory show. Just pull a wheelie and do a lap of honour. All this theatrical crap is getting on my nerves.

I think Valentino could have righfully complained that Lorenzo possibly cost him the race. Rossi was clearly faster that Lorenzo in the opening part of the race and if he had not been lifted by Lorenzo into the first turn he would surely have latched onto Dovi and Stoner and may have been able to fight for a win. So nerr.
            [/quote]

Ja navijam za njega i ne podrzavam takvo ponasanje,bas je jadno i ne lici na njega,mnogo puta je besneo ali ovo je teska glupost sto je uradio...

Comment

[quote author=vesna8.11 link=topic=2893.msg174632#msg174632 date=1286201480]

[/quote]

Pa bio je brzi pa ga je Lorenzo stigao.Ne verujem da bi se borio sa Dovijem i Stonerom jer su generalno imali jaci ritam od ove dvojice.Lorenzo je sjajan vozac ali mora da uci jos mnogo.Nema bre kukanja vozis dalje i trazis revans.Tako to ide a ne da odma posle trke ode kod Jarvisa.Tu me je razocarao mnogo.
              sigpic

Comment

[quote author=caniggia7 link=topic=2893.msg174592#msg174592 date=1286196432]
                Lawliet jel znas neki link gde mogu da gledam trke ili da ih skidam besplatno,mislim trke od ranije.Ima stvarno trka koje bi opet voleo da vidim.
                [/quote]

Znam ja. Reci koje te trke zanimaju pa ću ti poslate torrente, naravno na pp. l5'%9

Comment

[quote author=MOTOM888 link=topic=2893.msg174637#msg174637 date=1286201734]

Lawliet jel znas neki link gde mogu da gledam trke ili da ih skidam besplatno,mislim trke od ranije.Ima stvarno trka koje bi opet voleo da vidim.
                  [/quote]

Znam ja. Reci koje te trke zanimaju pa ću ti poslate torrente, naravno na pp. l5'%9
                  [/quote]

Pa nemam neke odredjene zeleo bi da vidim i neke trke Mick Doohana jer je moj cale navijao za njega i kaze da je fenomenalan.Da li mozes da mi kazes kako da sam nadjem trke?Ako ne onda cu ti reci za koje trke da posaljes torrente.
                  sigpic

Comment

[quote author=Zeka29 link=topic=2893.msg174634#msg174634 date=1286201613]
                    [quote author=vesna8.11 link=topic=2893.msg174572#msg174572 date=1286195565]

“It is good for the show,” said Lorenzo. “But when you are a rider doing 200 or 180 km/h in the corners and you feel another rider touch you, it is not a good emotion. You are putting your life at risk at this moment.”
                    [/quote]

Jorge CryBaby Lorenzo //h*svb
                    [/quote]

Nek se tako potpise na Twitteru. h5g6k8
                    sigpic

Comment

[quote author=MOTOM888 link=topic=2893.msg174631#msg174631 date=1286201439]
                      [quote author=L. Lawliet link=topic=2893.msg174587#msg174587 date=1286196257]
                      Nisam stigao kakva je bila trka? Ima li dje da se skine?
                      [/quote]

Misliš trke, u superbike-u su uvek dve. Nisam još našao torente ali imaš večeras u 21:45 - Eurosport UK (60min)

http://www.everythingon.tv/viewChannel.php?channelId=21
                      [/quote]

Na to sam mislio . Izvini ako ovako ponekad zablesavim pa se zaboravim .
                      Moracu da odgledam ako zavrsim s poslom na vrijeme. Vidio sam samo girls kakve su bile i bjehu dobre
                      [pic]http://img525.imageshack.us/img525/7776/80747749.gif[/pic]

Comment

A ovo vec prevazilazi svaku meru. Lorenco je sjajan vozac, napravio je glupost kuknjavom, ali nije kraj sveta.Medjutim, ovakvim ponasanjem Yamahe, gube svako postovanje kod ljubitelja moto-sporta.Jednostavno, trebalo je da kazu Lorencu, kada se zalio. OK, to je trka. I kraj. Ovo--samo njima steti.

Yamaha ask Rossi not to repeat Motegi battle

The whole incident has backfired on lorenzo because he couldnt get 3rd and in the process got a hammering from rossi big style, not good for the lorenzo image, and the baby crying afterwards men dont cry babies do. this is a taste whats to come next year when vr on ducati dishing the beating to lorenzo hope yamaha have plently supply of tissues for the crybaby.

Sorry yamaha, i think you're confusing rossi with someone that GIVES A F*CK!!!Lorenzo shouldn't ever be allowed to win because his after race celebrations are just S*IT!!!LOL- COME ON DANI!!!

Lorenzo SOUR GRAPES. YOU ARE A LOOSER IN THE BIGGEST SENSE OF THE WORD.
                        The only reason Lorenzo is about to win the 2010 MotoGP Championships is because Rossi was out for 4 races and now Pedrosa is out for 2 or 3 races. Otherwise with a fit Rossi and Pedrosa on the back of Lorenzo he would not be finding it so easy to win this year. YAMAHA!!!.....HA!!!.....HA!!!.....HA!!!.
                        Rossi is a MUCH BETTER RIDER THAN Lorenzo that is for sure. You can see it everytime. And the BABY BOY Lorenzo goes to MUMMY YAMAHA to cry that it was not a fair race. Where was YAMAHA when STONER pushed ROSSI of his line in Germany on the last corner of the race nearly causing ROSSI to fall off his bike. Where is the fair play by YAMAHA!!!!!?????. Next year ROSSI at DUCATI with Stoner's bike is going to ride circles around the BABY CRY BOY Lorenzo and the whole team of riders. GO ROSSI GO. What can YAMAHA do to ROSSI sack him from Yamaha???. It is about time that YAMAHA said goodbye to Rossi and let him go over to Ducati as early as possible. MotoGP racing IS TRUE RACING IN THE TRUE SENSE OF THE WORD and not just a marry go around race where Lorenzo likes to win without a good fight. And ROSSI is there all the time around Lorenzo ready for a good fight. If you can't handle it Lorenzo maybe you should go home and play monopoloy. GO ROSSI GO!!!!!!!. GO ROSSI GO!!!! SOUR GRAPES YAMAHA!!!!....HA!!!!....HA!!!!....HA!!!!.

Mislim da ovakvo raspolozenje, raznih ljudi, sa svih krajeva sveta, dovoljno govori koliko su ovakvi potezi, Kao sto je Lorencov, jako nepopularni i samo njemu stete, jer on ipak nije slabic i vozac koji ce se tek tako uplasiti.

Comment

Spanish Media Accusing Rossi Of Jump Start At Motegi
                          http://motomatters.com/news/2010/10/..._jump_sta.html

Rossi - jump start?
                          http://s935.photobucket.com/albums/a...=jumpstart.mp4 (%fsd%&j

Comment

Sjecam se da sam bas obratio paznju na startu i da se rossi cimnuo al motor nije posao naprijed i stao je a onda kad su svi krenuli i on je. Ovo je samo Lorenzova meadzment masina pokrenula jer ga je Rossi dobio stvarno nisko (%fsd%&j
                            [pic]http://img525.imageshack.us/img525/7776/80747749.gif[/pic]

Comment

[quote author=L. Lawliet link=topic=2893.msg174627#msg174627 date=1286200583]
                              [quote author=Djuka99gp link=topic=2893.msg174613#msg174613 date=1286197728]
                              Eto,i nek neko kaze da ne vozi sampionski.
                              [/quote]

Ja cu reci, ne vozi. Sto je sampionski usao je u jedan opasniji duel i izgubio i onda kuka sto je izgubio reci mi sto je tu sampionski kukanje ili sto je izgubio?
                              I to tek sad kad zna da ima bodovnu prednost inace kad se vozilo za titulu vozi se mozgom a ne srcem nema tu sampiona ;)
                              [/quote]
                              Prosle godine je celu sezonu vozio sampionski ( ali je zato i padao ), a sada je bar pola sezone vozio kako dolikuje sampionu.
                              JUST PUNK

NO NATIONS
                              NO RELIGION
                              NO AUTHORITY

And most of all PEACE

Anarchy

Comment

[quote author=MOTOM888 link=topic=2893.msg174645#msg174645 date=1286203286]
                                Spanish Media Accusing Rossi Of Jump Start At Motegi
                                http://motomatters.com/news/2010/10/..._jump_sta.html

Rossi - jump start?
                                http://s935.photobucket.com/albums/a...=jumpstart.mp4 (%fsd%&j
                                [/quote]

Pa sad ne znam mozda je i malo,malo ranije krenuo,ali svejedno odlicno vozio svaka mu cast.
                                sigpic

Comment

Working...
                                X