Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Svako ko ga ne nazove pravim imenom (Ronaldo), bice banovan trajno.
    I, nijedan clan foruma dok je online ne sme da ima vecu kolicinu gela na kosi od njega.
    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Originally posted by Sara View Post
      Mozda je i Uros mada su male sanse, nisu generacija
      Sta pises bre mala ovo, ja nemam kosu, na keca se sisam. Banovacu te evo poslednja opomena.

Comment

• Originally posted by LBJmvpFORlife View Post
        Sta pises bre mala ovo, ja nemam kosu, na keca se sisam. Banovacu te evo poslednja opomena.
        Je li, jesi dobar sa Lakijem? Je l' hoce da pozajmi malo svojih preparata ili je prznica?
        sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
          Svako ko ga ne nazove pravim imenom (Ronaldo), bice banovan trajno.
          I, nijedan clan foruma dok je online ne sme da ima vecu kolicinu gela na kosi od njega.
          Onda ostasmo bez Wade.

A uveo bih i pravilo da svaki clan mora da ostavi 77 postova dnevno u cast njegovog broja.

Aahahahahahhahahahhahahh sad tek kontam koji Uros, ja prvo mislio Cosic.
          sigpic

Comment

• Originally posted by S-Nash View Post
            Onda ostasmo bez Wade.

A uveo bih i pravilo da svaki clan mora da ostavi 77 postova dnevno u cast njegovog broja.

Wada? Zar Wada nije čirokana?
            sigpic

Comment

• Originally posted by S-Nash View Post
              Kako si samo mogao da pomislis na nebitnog Cosica pored Urosa sa foruma, koji ce uskoro stajati rame uz rame Serhiju Ramosu ili Pikeu
              "It's not a good idea to look at Tommy Shelby the wrong way..."

Comment

Wada? Zar Wada nije čirokana?
                Ma stavlja gela ko klinke pudera.
                sigpic

Comment

Kako si samo mogao da pomislis na nebitnog Cosica pored Urosa sa foruma, koji ce uskoro stajati rame uz rame Serhiju Ramosu ili Pikeu
                  Nemoj kao Ramos, moli te brat, postace me sramota sto sam dobar s tobom.

EDIT: Kanidja, provericu, nemoj da te teretim za klevecenje!
                  sigpic

Comment

Ignore. Djavola sad pm da saljes vise.

Comment

Nemoj kao Ramos, moli te brat, postace me sramota sto sam dobar s tobom.
                      Eto gde spomenuh Ramosa, ni njemu se ne svidja ta ideja

Originally posted by LBJmvpFORlife View Post
                      Ignore. Djavola sad pm da saljes vise.
                      "It's not a good idea to look at Tommy Shelby the wrong way..."

Comment

• Zato ja igram FIFA 12 i nemam nikakvih problema sa zivcima!

Comment

• Je li Urose, je l' talasasta ili ravna? Ne moras valjda da se peglas...
                          sigpic

Comment

Je li Urose, je l' talasasta ili ravna? Ne moras valjda da se peglas...
                            Samo na keca <3

Comment

• Ukica

Comment

• Originally posted by LBJmvpFORlife View Post
                                Samo na keca <3
                                Pita te za kosu.
                                sigpic

Comment

Working...
                                X