• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Originally posted by mmajstor View Post
    Mozemo li i mi da procitamo?
    Koga tacno? Ozma ili Radula?

Originally posted by Chiwwi View Post
    Ispratila si ti mene, ali ajde sad smo naši pa ti opraštam..
    Što se tiče lepote, to volim..
    Sad smo nasi hahaha

Nemoj posle salio sam se...
    sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
    But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• Ozma.

Comment

• Originally posted by bojanaBG View Post
        Na koju moju pricu?
        Sta?

Comment

Sta?
          Đorđević je nemač pojma.
          “La vostra fama è come il fiore, che nasce e muore, e si secca allo stesso sole che gli ha dato vita dall'acerba terra"

Comment

• Originally posted by dekkard View Post
            Ona jedina, surova i istinita. Vruć šamar realnosti.
            Kad si srecan ti tad lupi dlan o dlan....

Comment

Ozma.
              Idi na njegov tviter, pa ces videti.
              Trenutno sam u procesu reinstalacije tw app, jer imam problem sa njom.
              sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
              But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

Sta?
                Pa koja je to moja prica?
                http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
                with experience.

Comment

Kad si srecan ti tad lupi dlan o dlan....
                  Sreća je lepa dok se čeka. Dok se čeka smena selektora, a potom osvajanje zlata.
                  “La vostra fama è come il fiore, che nasce e muore, e si secca allo stesso sole che gli ha dato vita dall'acerba terra"

Comment

Pa koja je to moja prica?
                    Ako ne znas sta si me pitala a ja odgovorio, onda bolje da batalimo.

Comment

• Pa valjda je Dekkarde veci uspeh srebro sa EP,SP,OI nego jedno zlato sa EP,mada ja se slazem ako hoce Kokoskov bilo bi dobro jer je vrhunski trener mada ni to ne mora nista da znaci,da ce praviti vrhunske rezultate,ali ako nece ne vidim ko ce da donese vise uspeha reprezentaciji od Djordjevica.

Comment

Pitala te je da li ćeš da navijaš za reprezentaciju Srbije sad kada Đorđević ne bude više selektor?

Comment

Tvoj odgovor je da je medalja na SP vec osvojena, pa ne znam zasto smo onda uopste isli na ovo prvenstvo

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• Ja ovde više ništa ne kapiram.
                            Jel' ovaj rezultat dobar ili loš?

Originally posted by miloolja View Post
                            Sad smo nasi hahaha

Nemoj posle salio sam se...
                            Pa ako se pokažete kao bolje nego Partizanke onda sam vaš do groba..

Comment

• Originally posted by Chiwwi View Post
                              Ja ovde više ništa ne kapiram.
                              Jel' ovaj rezultat dobar ili loš?

Pa ako se pokažete kao bolje nego Partizanke onda sam vaš do groba..
                              Pa ne znam ni da li se racuna, jer vec smo osvajali medalje na SP

sigpic

with experience.

Comment

Tvoj odgovor je da je medalja na SP vec osvojena, pa ne znam zasto smo onda uopste isli na ovo prvenstvo
                                A be bojana... pitanje ti je bilo na reakciju forumasa da smo slucajno osvojili medalju. Odgovor na to pitanje mozes naci na forumu svih ovih zadnjih godina, jer smo mi tu medalju vec bili osvojili i vidi se kakve su bile reakcije.

A videces kakve ce tek biti nakon prve utakmice novoga trenera...

Comment

Working...
                                X