ako...
    Wizard

Comment

• svi su osudili zvizdanje,rafa vava,,fed nije

tako to biva kad se previse sniva-stvarno sam pakostan
      Wizard

Comment

• Hahahaha Marija sta je tebi,kakav Rafa

Grigorije je najveci kandidat da dobije Rafu verovali ili ne,bar igracki

Comment

• Originally posted by joshmor View Post
          svi su osudili zvizdanje,rafa vava,,fed nije

tako to biva kad se previse sniva-stvarno sam pakostan[emoji3][emoji3][emoji3]
          A kad da osudi, on je igrao pre tog meca, posle nije davao izjave jer nije bilo konferencije...ili da sazove konferenciju samo da da izjavu o Djokovicu

Sent from my MI 6 using Tapatalk
          http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
          with experience.

Comment

• ima nesto sto se zove twitter
            Wizard

Comment

• ALI ako danas ne dobijem otkaz nikad necu
              Wizard

Comment

ima nesto sto se zove twitter
                Kad je on takve stvari pisao po tviteru?
                Bukvalno nikad, odmah da ti kazem...

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• ali ako swarci pobeddi ljudi...........pa ne znam,napicu se
                  Wizard

Comment

• Originally posted by bojanaBG View Post
                    Kad je on takve stvari pisao po tviteru?
                    Bukvalno nikad, odmah da ti kazem...

jel ima nalog?
                    Wizard

Comment

jel ima nalog?
                      Ima, ali takve stvari nikad ne pise

sigpic

with experience.

Comment

• pa eto,to je poenta

q noc ovih 15 minuta
                        Wizard

Comment

Bilo ko, samo da nije Nadal...
                          A tek mi nisu navijaci Djokovica koji sad navijaju za Nadala, wtf momenat

Većina nas je od početka bila za to.Bolje Rafa nego Rodžer...
                          Ne znam šta tu nije jasno.
                          Osim toga meni je Rafa uvek bio treći pik...posle Novaka i Delpa, to se zna...
                          Šampioni se ne stvaraju u teretanama. Šampioni se stvaraju od nečega što imaju duboko u sebi- želju, viziju i san. M.Ali
                          Ko sme taj može.Ko ne zna za strah taj ide napred.
                          "When the crowd is chanting Roger I hear Novak."

Comment

• Pa bolje neko od preostalih prvi, nego Nadal 19., to je valjda logicno...

sigpic

with experience.

Comment

• Originally posted by Marija81 View Post
                              Većina nas je od početka bila za to.Bolje Rafa nego Rodžer...
                              Ne znam šta tu nije jasno.
                              Osim toga meni je Rafa uvek bio treći pik...posle Novaka i Delpa, to se zna...
                              Hahahahahah pa.bolje Rafa nego roger ali rogera nema vise,ne znam sta nije jasno tu,sad protiv Rafe 99% teniskog pdfa prema logici stvari

Comment

Pa bolje neko od preostalih prvi, nego Nadal 19., to je valjda logicno...

Pa dobro, ja to gledam drugačije...
                                Ja nekako uvek navijam za, nikada protiv...

E to ne bih se bunila ni Beretini da uzme...
                                Srkiša - kažem kako je bilo kada je Novak predao i otišao sa turnira...
                                A sem toga ja gotivim Rafu
                                Šampioni se ne stvaraju u teretanama. Šampioni se stvaraju od nečega što imaju duboko u sebi- želju, viziju i san. M.Ali
                                Ko sme taj može.Ko ne zna za strah taj ide napred.
                                "When the crowd is chanting Roger I hear Novak."

Comment

Working...
                                X