Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Boze koliko je ruzan Nike [emoji38] Tijafo haos, mada se ni Adidas na USO nije nesto proslavio, muski pogotovu, iako mi se svidja ova rezeda

Ajde Sasa!
    sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
    But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• meni se adidas bas svidja i ubedljivo su mi najbolji
      http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
      with experience.

Comment

• Sasina je ok s kroz, Stefanosova je uzasna, recimo
        sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.

Comment

• Medo puko set od legende Delijena,samo nek se cedi

Comment

• Stanimal konacno napravio brejk u 4.setu

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• Šta rade linijske Kecmanoviću, ovo nije realno, pa ovo su ogromne greške i vrlo moguće da će izgubiti meč zbog ove zadnje

Jbt ja i dalje ne verujem šta je lik zvao aut, balon, lob, po sred linije, sve mu jebem ćoravo

Bravo Miomire, koliki je ovde pritisak bio. Malopre Lorenzi pola metra u aut riternira, oni ćute

Ukraše mu set. Na stranu što se generalno blamira ovim rezultatom, sramota

Comment

• Opasno igra Stan, cini se da se vraca

sigpic

with experience.

Comment

• Stan je prakticno vec u 4 kolu

Comment

• Uff Kecmane treci tb i izgubi ga.

Medo je u trecem bukvalno vukao noge, nije mogao da stoji
                    sigpic

Comment

• Originally posted by Srkisa View Post
                      Medo puko set od legende Delijena,samo nek se cedi
                      Sad' će i drugi, kao da uopšte nije tu, ali grčevi, premor jbg...
                      Šampioni se ne stvaraju u teretanama. Šampioni se stvaraju od nečega što imaju duboko u sebi- želju, viziju i san. M.Ali
                      Ko sme taj može.Ko ne zna za strah taj ide napred.
                      "When the crowd is chanting Roger I hear Novak."

Comment

• I na kraju dobi meč

Comment

• Ma Medo nije problem ako je Novak fit,slomice ga fizicki,ali Stanojlo

Comment

• Meni Medvedev uvek izgleda kao da ce da se srusi, nesto tipa Marej

sigpic

with experience.

Comment

• Ima čak i istu frizuru kao Endi...
                              Meda i sutra na terenu.
                              Rekoh posle žreba da je on premoren i da čak i da stigne do Novaka ne može mu ništa.
                              Međutim pitanje je kakav je Novak...
                              Šampioni se ne stvaraju u teretanama. Šampioni se stvaraju od nečega što imaju duboko u sebi- želju, viziju i san. M.Ali
                              Ko sme taj može.Ko ne zna za strah taj ide napred.
                              "When the crowd is chanting Roger I hear Novak."

Comment

• Ajmo Kecmane

Comment

Working...
                                X