Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Rus nema BH, bukvalno ga nema, poslednjih par meseci je imao igru plus nesto drugo. Sa ovakvim BH Danil sledece godine nece biti blizu top 10!

Послато са SM-N9005 уз помоћ Тапатока

Comment

• Ne bih bas mogao da kazem za Rafu da je oduvek bio LOAT, osim kad se sprdam.
      Dayman (a-a-ah...)
      Fighter of the Nightman (a-a-ah...)
      Champion of the sun (a-a-ah...)
      You're a master of karate and friendship
      For everyone

Comment

• Cekaj, ti sudis kakav ce Medvedev da bude na osnovu ovog meca, finale slema protiv Nadala, a Nadal je igrac koji mu najmanje odgovara
        http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
        with experience.

Comment

• nemma ni na google-u
          Wizard

Comment

• Originally posted by Žika View Post
            несмем по српски, бановаће ме....
            srecko?
            Wizard

Comment

• Ali realno, nivo tenisa je neko 4.kolo

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• Originally posted by cacanin View Post
                Rus nema BH, bukvalno ga nema, poslednjih par meseci je imao igru plus nesto drugo. Sa ovakvim BH Danil sledece godine nece biti blizu top 10!

Послато са SM-N9005 уз помоћ Тапатока
                Ne mozes tako posmatrati, on igra isto kao cijelu sezonu na HC ali sve mane dodju do izrazaja protiv Nadala.

Ali Nadalovo kampovanje na riternu 5 metara je jedan od razloga uspjeha 88% vracenih 1. servisa a Meduka kad dobije balonce ne zna sta ce sa njim.

Comment

• Медина позиција ће зависити од константности целе године...предвиђам топ 3 пешке
                  sigpic

Comment

• Polako sa Rg 2020,Novak na Rg je 10 puta tezi protivnik od bilo kog ovde Rafi na uso

Comment

Медина позиција ће зависити од константности целе године...предвиђам топ 3 пешке
                      treba mu mirka za zenu
                      Wizard

Comment

• могао би и Рафа мало да падне?
                        sigpic

Comment

могао би и Рафа мало да падне?
                          Ne moze,skoro je na dnu

Comment

• Originally posted by Mrkela View Post
                            Hahaha pojest ce te se ljudi opusteno. Pobjedice losiji ok shvatili smo lol
                            MANJE LOŠ evo i velikom slovima, da se bolje vidi...kao da ti imaš problem sa dioptrijom kao i ja.

Ovakvog Nadala bi čak i Novak sa jednim ramenom dobio.
                            Šampioni se ne stvaraju u teretanama. Šampioni se stvaraju od nečega što imaju duboko u sebi- želju, viziju i san. M.Ali
                            Ko sme taj može.Ko ne zna za strah taj ide napred.
                            "When the crowd is chanting Roger I hear Novak."

Comment

• Originally posted by bojanaBG View Post
                              Ali realno, nivo tenisa je neko 4.kolo
                              U kom je Fed ispao? Ok 5 kolo je bilo to, pardon.
                              OVAKO

Comment

• Ozbiljno, bas nizak nivo tenisa gledamo

sigpic

with experience.

Comment

Working...
                                X