Champion of the sun (a-a-ah...)
    You're a master of karate and friendship
    For everyone

Comment

• Kakav bh Rogera
      Bas me zanima koliko je brzo islo

Sent from my MI 6 using Tapatalk
      http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
      with experience.

Comment

• Bice uzivanje gledati Rodzera i Rafu u polufinalu, po meni 50:50 mec mada ako Rafa bude igrao kao prosle godine po meni je blagi favorit.

Inace ne znam sta ljudi diskutuju o tome da se vise otvorila gornja polovina. JEdina razlika je samo da je Nadal u donjoj polovini, sto naravno nije nebitno.
        Ostalo tesko je porediti gde je veca "boranija".
        Last edited by 147; 06-07-19, 18:00.

Comment

• Beratini izjednacio na 2:2 u tb cetvrtog koga nisam ni videla, jer su na 7mici iskljucili ladno mec (nisu ga prebacili) i pustili neki moto reli sta li je ono. Sad kada se tb zavrsio vratili mec. Kakvi diletanti.
          Tako mi i treba kada gledam preko njih.

Imao Dijego ml na 6:5 ali i na Mateov servis.
          sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
          But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• Kukuskin dobio Strufa u cervrtom sa 7:5 koji je bio prekinut ono na 2:2
            sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
            But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• Luka vrlo dobar! Kako je ovo bzvz kad moram da navijam za Federera.

Comment

• Nešto mi miriše da ovde može da se zakomplikuje odjednom. Puj lagano diže nivo, a Fed nekako pada.
                Federer, O'Sullivan, Schumacher, Armstrong!

Comment

• Sta mislite ko ce u ponedeljak na CC. Ja mislim Rodzer i Rafa, a eventualnim 1/4 mislim da bi Rodzer i Novak igrali na CC.

Comment

• Originally posted by FitnessGuy View Post
                    Nešto mi miriše da ovde može da se zakomplikuje odjednom. Puj lagano diže nivo, a Fed nekako pada.
                    Ovaj gem je bio idealan za tako nesto, ali srecom izvukao ga je

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• Ako ga Fed ne brejkne, nešto me mnogo vuče da će Puj da uzme TB.

Comment

Ako ga Fed ne brejkne, nešto me mnogo vuče da će Puj da uzme TB.
                        Sad treba da ga pritisne, moze i Puju malo da se stegne ruka

sigpic

with experience.

Comment

• Dobro je, završilo se u 3 seta.

Comment

Dobro je, završilo se u 3 seta.
                            Ponovo je dobar TB odigrao

sigpic

with experience.

Comment

• Na sreću, probudio se i digao nivo od 4:4 u trećem setu, pa je u oba preostala servis gema pretio da brejkne. Taj nivo ga je i pogurao kroz TB, inače bi bilo čupavo da je ušao onako pasivan.

Comment

• Koliko znaci krov na C1, vec par puta su ga zatvarili zbog mraka i tako sve meceve uspeli da zavrse.
                                Evo i sad Evans i Sousa ce da odigraju 5.set pod krovom, a da nema krova ko zna sta bi se desilo

sigpic

with experience.

Comment

Working...
                                X