Wimbledon 2019 (glavna tema)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Originally posted by NI View Post
    Ko zna mozda Goran upravo treba da ispravi Novakovu zelju da bude voljen i ucini Novaka malo vise instiktiivnim.
    Na stranu sto me ovo kada vidim svaki put izbezumi, kako mislis da to uradi za par dana?
    sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
    But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• Nece mu ni Goran pomoci
      Dayman (a-a-ah...)
      Fighter of the Nightman (a-a-ah...)
      Champion of the sun (a-a-ah...)
      You're a master of karate and friendship
      For everyone

Comment

• Originally posted by miloolja View Post
        Ako mu za to treba Goran.. videli smo sv igru u Parizu, na kraju i proigrao [emoji846]
        Ma opusteno ljudi prica sestro pesimista onaj iz tebe
        Cesto on prica u poslednje vreme
        There's something wrong with me chemically
        Something wrong with me inherently
        The wrong mix in the wrong genes
        I reached the wrong ends by the wrong means
        It was the wrong plan
        In the wrong hands
        With the wrong theory for the wrong man
        The wrong lies, on the wrong vibes
        The wrong questions with the wrong replies

Comment

Na stranu sto me ovo kada vidim svaki put izbezumi, kako mislis da to uradi za par dana?
          Ne shvatam sto te izbezumi? Nagadjanje zasto je uzeo Gorana?

Ko kaze da Novak planira saradnju na par dana?

Comment

U osnovi si u pravu. Ivan Ljubicic je ozbiljan i studiozan. Uspio je uvjeriti Federera da je pametno promijeniti reket.

Ali i Goran je pomogao Cilicu da osvoji Ameriku. Oslobodio ga je nekih inhibicija.

U pravu si. Mozda je upravo to razlog, pogotovo poslije poraza od Sapovalova.
            Nije ga Ljubicic uverio da promeni reket, on je jos 2013. testirao nov reket, ali je tada bio povredjen 6 meseci, pa nije imalo neke svrhe.

Sent from my MI 6 using Tapatalk
            http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
            with experience.

Comment

• Originally posted by bojanaBG View Post
              Nije ga Ljubicic uverio da promeni reket, on je jos 2013. testirao nov reket, ali je tada bio povredjen 6 meseci, pa nije imalo neke svrhe.

Koji je pr vi veliki turnir koji je Federer odigrao sa Novim reketom?

Comment

Koji je pr vi veliki turnir koji je Federer odigrao sa Novim reketom?
                AO 2014.

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• Ivanisevic u timu samo za prvu nedelju izgleda. Druga neizvesna.

"Malo smo porazgovarali o tome kako ja vidim njegovu igru i o tehnickim stvarima" - oh boy.
                  There's something wrong with me chemically
                  Something wrong with me inherently
                  The wrong mix in the wrong genes
                  I reached the wrong ends by the wrong means
                  It was the wrong plan
                  In the wrong hands
                  With the wrong theory for the wrong man
                  The wrong lies, on the wrong vibes
                  The wrong questions with the wrong replies

Comment

• Prve nedelje i jesu protivnici za eksperimente
                    sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.

Comment

Prve nedelje i jesu protivnici za eksperimente
                      Ako imaš "sreće" sa žrebom

Comment

• Ne znam samo otkud vam ideja da Goran osstaje na duze?
                        sigpic

Comment

• Originally posted by torpedo View Post
                          Ako imaš "sreće" sa žrebom
                          [emoji3][emoji3]
                          Sve je to ok.
                          sigpic

Comment

• Novak je oduvek dobar sa Ivanisevicem,sreli se na Vimbldonu,popricali i mediji od muve napravise slona,bas nesto mislim da ce sad Ivanisevic da ga uci kako se servira i kako se osvajaja Vimbldon,psihicki da ga oslobadja i slicne gluposti.Najsmesnije mi je da Novak pati da bude voljen,mali Kirjos odvalio neku glupost i narod se primi na to a Novaka bas boli patka da li ga vole ili ne vole,on je tu da pobedjuje.

Comment

• Kako mislis mediji napravili od muve slona?
                              Pa potvrdjeno je da mu je trener, makar za W

sigpic

with experience.

Comment

• Pa ako je Ivanisevic slobodan naravno da ce da mu pomogne da vezba ritern protiv velikih servera kakav je Ivanisevic bio,verovatno i najbolji server svih vremena,dogovore cenu i to je to,bukvalno kao elitni sparing partner moze da mu sluzi Ivanisevic,ako se to zove trener onda ok,ali ja samo Vajdu smatram za Novakovog trenera jer je s njim od samog pocetka,zna ga kako dise.

Comment

Working...
                                X