• Time
  • Show
Clear All

• Originally posted by mmajstor View Post
    Prognoza za sutra RN:RF 6:3, 6:4, 6:3
    Omasih za jedan gem...pih.

Comment

• Originally posted by bojanaBG View Post
      toliko o tome da je Djokovic jadan i da se samo Federer i Nadal slusaju, prekinuto jer on nije hteo da igra
      Prekasno je krenuo tako da se ponasa. Recimo na RGu 2012. nije smeo da izilazi sa terena. U Rimu je morao da napdne organizatore.

Verujm mi mora da se bori protiv svega. Ne ide da cuti dok ga biju :/

Comment

• Mats kaze da organizatoribznaju da dolazi lose vreme, nije zbog vetra.

A ako je Noksi tako uticajan...finale je onda u ponedeljak, no sikiriki
        sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
        But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• On je napustio kompleks pre zvanicnog prekida

http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
          with experience.

Comment

• Polako Olja, sanse Novaka da pobedi su manje od 50%. Nije gotovo, ali ne treba razmisljati o finalu.

Originally posted by bojanaBG View Post
            On je napustio kompleks pre zvanicnog prekida

Kako ti mozes da postavljas komentare u temi uzivo, a ostali ne mogu? Jel admin moze da ostavi komentar i kada je tema zakljucana?

Comment

• Pa rekli su mu, ne vidim problem
              sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
              But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• ako je tako baš mi je drago, imao sam osećaj da je popizdio. Nije on RF pa da zamoli a oni mu izađu u susret.

Comment

• Jokere, bez ovakvih upisa!
                  Last edited by miloolja; 07-06-19, 17:49. Reason: Sc!

Comment

• Novak je nesto naucio od Rafe!

Otisao sa terena prije nego je sudija to rekao a potom izboksovao da se ne vracaju.

PS
                    Naravno to ne bi proslo da cio svijet ne zeli finale Novak Rafa.

PS1
                    Tenis je cudna igra. Toliko sam se plasio da ce se Novakovo polufinale prenijeti u subotu, a sad sam tako sretan zbog toga.
                    Toliko sam zelio da Novakovo polufinale bude prvo na programu, a sad sam sretan sto nije, ne bi prekinuli mec.
                    Toliko sam zelio Federera u polufinalu a ne Tima, a sad sretan sto je bio Tim. Da je bio Federer on bi u ovim uslovima pobijedio a mece se ne bi prekinuo.

Comment

• Jako los i nespprtski potez Novaka,razcaran sam,njegov sam navijac od malih nogu,ali ovo je nisko

Ne znam za koga cu navijati sutra,titula ce biti gorka ako je osvoji
                      Ako hoce da osvoji 4 slema zaredom onda mora preko trnja sto se mene tice,ako ne mozes po vetru da ihras onda imas jednu manu koja ce te kostati 4 slema,nista strasno
                      Ali strasno je ako je on otisao tako

Comment

• Hahahahahahh oko cega se vi svadjate
                        Dayman (a-a-ah...)
                        Fighter of the Nightman (a-a-ah...)
                        Champion of the sun (a-a-ah...)
                        You're a master of karate and friendship
                        For everyone

Comment

• Originally posted by 147 View Post
                          Kako ti mozes da postavljas komentare u temi uzivo, a ostali ne mogu? Jel admin moze da ostavi komentar i kada je tema zakljucana?
                          Da, ali sam se prebacila ovde cim sam videla Oljin post
                          http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
                          with experience.

Comment

On je napustio kompleks pre zvanicnog prekida

Ako je ovo istina onda mu svaka cast, konacno da pokaze cojones. Jebes najgori turnir na svetu.
                            There's something wrong with me chemically
                            Something wrong with me inherently
                            The wrong mix in the wrong genes
                            I reached the wrong ends by the wrong means
                            It was the wrong plan
                            In the wrong hands
                            With the wrong theory for the wrong man
                            The wrong lies, on the wrong vibes
                            The wrong questions with the wrong replies

Comment

• Da vidimo jos da li ce se finale igrati u ponedeljak.
                              Dayman (a-a-ah...)
                              Fighter of the Nightman (a-a-ah...)
                              Champion of the sun (a-a-ah...)
                              You're a master of karate and friendship
                              For everyone

Comment

Da, ali sam se prebacila ovde cim sam videla Oljin post
                                Naučila da tvoja bude zadnja

Comment

Working...
                                X