• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Сутра брзо долази - треба човек постати
    Нестали су кодекси, остали су комплекси
    Победе су порази, а исходи су потресни!

Comment

• Ovo i nije bilo tako tesko posto mu je ceo teren slobodan, mnogo teze ono pre toga
      sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
      But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• Ово је та главна тема? Значи овде палимо свеће, крстимо се и молимо се богу и нико неће да нас кињи?
        sigpic

Comment

• Comment

• a bas sam htela da pitam da li sam dobro videla

http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
            with experience.

Comment

• Bas lepo

Sto Barbara stisla Feda pa ga ljubi
              sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.

Comment

• i to 3 puta
                inace, Svajcarci se ljube 3 puta

a da, Halep je bila kod Delpa u boksu, a pre neki dan sam procitala trac da su zajedno

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• Da suska se jos se grlili na onoj konferenciji..a bas cudno, s obzirom da setao sve neke manekenke do sada

Svajcarci se ljube tri puta? Meni se ovde ucinilo da je ona insistirala na tom trecem to neka alpska veza valjda
                  sigpic

Comment

• Originally posted by miloolja View Post
                    Da suska se jos se grlili na onoj konferenciji..a bas cudno, s obzirom da setao sve neke manekenke do sada

Svajcarci se ljube tri puta? Meni se ovde ucinilo da je ona insistirala na tom trecem to neka alpska veza valjda
                    Svajcarci se sigurno ljube tri puta, znam da sam se bas iznenadila
                    I meni je neverovatno za Delpa i Simonu, ali videcemo...

Da li ce sutra Kei da zavrsi mec?

sigpic

with experience.

Comment

• Od onakvog Novakovog meca, oni izabrali potez Strufa kada je stigo Novakov drop

Ma verujem ti da se ljube tri puta, samo se cudim.
                      sigpic

Comment

• Meni je mozda Keijev potez najbolji, u kom trenutku u mecu i kakav volej je pokupio

sigpic

with experience.

Comment

• Vala sta je pokupio stvarno majstorski.
                          A stavili onaj tviner Tima kao najbolji... mehh iako je drop pre toga bio vrhunski, bzvz da je to poen dana
                          sigpic

Comment

• Tviner jeste odlican, zato sto je loptica skoro pa pala, a on je uspeo da je pokupi, uopste nije lako bilo iako je imao prazan skoro ceo teren.
                            Ali meni je ipak Nishikorijev bolji poen, svasta je pogodio, a i Per i za kraj onaj volej i to sve u gemu gde Per servira za mec

sigpic

with experience.

Comment

• Nisam nista gledala danas, tek veceras
                              sigpic

Comment

• Originally posted by Joker View Post
                                Mene odje najvise brine Zverev. Da se mali ne proslavi na slemu preko naseg Noleta, jer njemu i treba takav veliki mec rano. Imace zescu motivaciju, moze bidne cupavo...
                                Moram da mraćim malo, pa reko' da ponovim neki od mojih prvih utisaka kad je izasao zrijeb.. nadam se da cu biti u pravu kao i za Delpa i Verdaska.

Comment

Working...
                                X