• Time
  • Show
Clear All

• Originally posted by Sarafa View Post
    Ti gledas kroz odecu, vidim ja [emoji3]
    Tako je [emoji6] [emoji3]

Pa Zoje izjasni se
    sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
    But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• Ovaj smec je bio aut, brate..

Comment

• Качанов ко стена, ко равач, није он манекен, испали мишићи и све му тесно и смета кад се прзноји...

ево Делпо се нешто напалио, ха ха
        sigpic

Comment

• Uze brejk Delpo.

Nijedan od ovih, sve neke bebaste face, kod stare garde a dosta ih ne igra vise je bilo dobrih(po izgledu naravno)
          Last edited by Zoje; 03-06-19, 19:31.
          Ne shvataj zivot preozbiljno ionako se ziv neces izvuci!

Comment

• Како распаљује Качанов, Делпин форхенд се и не види...
            sigpic

Comment

• Originally posted by Zika View Post
              испали мишићи и све му тесно и смета кад се прзноји...
              Nek' bude tesno, ja nemam moc da vidim kroz odecu, tako da mi odgovara

Evo i cvece krivo za nesposobnost..
              13/13!

Comment

• Uzasan FH. Dominic ce ovoga lutka nalemati za 1.5h.
                Similis simili gaudet

Comment

• Gotovo je ovo davno, gubi Delpo.

Comment

• Originally posted by Maxx-a View Post
                    Uzasan FH. Dominic ce ovoga lutka nalemati za 1.5h.
                    а Делпа за пола сата....
                    sigpic

Comment

• Originally posted by Zoje View Post
                      Gotovo je ovo davno, gubi Delpo.
                      Ma kakvi, ne verujem Delpu, a jos manje KAcanovu da moze bez komplikacija da privede kraju
                      http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
                      with experience.

Comment

• kao sto rekoh
                        odjednom trci, sve stize, udara

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• Publika cuda cini. Delpu ne da da padne, a Karenu sigurno smeta slino skandiranje Deeel-pooo, kao i silna odusevljenja na svaku njegovu gresku..

Comment

• Originally posted by bojanaBG View Post
                            Ma kakvi, ne verujem Delpu, a jos manje KAcanovu da moze bez komplikacija da privede kraju
                            bojana znaci ne verujem

Comment

• Originally posted by Zoje View Post
                              bojana znaci ne verujem
                              pa to je ono sto ja pricam, umire, sporo se krece, gotov je, mislis pasce na sred terena i onda odjednom, sve stize, udara kao maljem, nije mu nista

sigpic

with experience.

Comment

• Kakve veze ima sta on radi izmedju poena
                                Originally posted by Casiraghi
                                Al bar nauci me drugoj da se dam da tebi nevernoj budem Emre Can
                                Ti nikad neces biti kao Joel Matip.

https://www.youtube.com/watch?v=Gxj_G6ExBTE
                                Srecan Mane svima koji slave.

Comment

Working...
                                X