Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Odgledao Tenet. Pogubio se malo Nolan, treba mu reset. Nadam se da ce oladiti malo sa manipulacijom vremena i slicnim forama.
    Bar je osecaj da traje pola sata krace.

Patinson najgotivniji deo filma.
    Dayman (a-a-ah...)
    Fighter of the Nightman (a-a-ah...)
    Champion of the sun (a-a-ah...)
    You're a master of karate and friendship
    For everyone

Comment

• Originally posted by Sam Hornish Jr. View Post
      koji zanr te interesuje?
      pa sve sem SF i ovih marukrms sranja-pa sad,ubode se nesto,gledo sam i mulana
      Wizard

Comment

• Originally posted by Beocca View Post
        pa sve sem SF i ovih marukrms sranja-pa sad,ubode se nesto,gledo sam i mulana
        evo zadnje sta sam ja gledao: unhinged, greenland, midway, the climbers (kineski) i osto mi the call of the wild

ovaj zadnji je valjda rimejk to je ono sa psom po knjizi (da jeste u originalu je glumio Carlton Heston)

Titule i pobede ne znače mnogo, jer je to do razine bolida koje imate u karijeri Sergio Perez

Comment

• Koliko gotivim ovaj film.
          Dayman (a-a-ah...)
          For everyone

Comment

• Ako nekog zanima, izasao The Godfather Coda: The Death of Michael Corleone

Francis Ford Coppola spent months working on the upcoming new cut of “The Godfather: Part III.” In a new video the legendary director promised that the film’s re-edit will give the picture “a new life”

“I have re-edited it and given it what really isn’t a new title but rather the original title: ‘Coda: The Death of Michael Corleone,” Coppola said. “In musical term, a coda is sort of like an epilogue, a summing up, and that’s what we intended the movie to be. You’ll see a film which has a different beginning and ending, many scenes throughout have been repositioned, and the picture has been given, I think, a new life.”

Paramount Pictures stated in September that Coppola and his production company worked for six months to create frame-by-frame restorations of the new cut and the original “Part III” film — a process that involved sifting through 300 cartoons of negative, repairing scratches and stains, as well as enhancing the original 5.1 audio mix.

“With these changes and the restored footage and sound, to me, it is a more appropriate conclusion to ‘The Godfather’ and ‘The Godfather: Part II’ and I’m thankful to Jim Gianopulos and Paramount for allowing me to revisit it,” Coppola said in a September statement.
            Dayman (a-a-ah...)
            For everyone

Comment

• Tomu Hollandu u novom filmu o Spider-Manu, koji trenutno nosi ime Untitled Spider-Man: Far From Home sequel, pridružiće se Tobey Maguire i Andrew Garfield.

Takođe, vraćaju se Kirsten Dunst kao Mary Jane, Emma Stone kao Gwen Stacy, Alfred Molina kao Otto Octavius (doktor Octopus) i Jamie Foxx kao Electro.
              UEFA Champions League (13) - RECORD, La Liga (34) – RECORD, Copa del Rey (19), Supercopa de España (11).

Comment

• Umro Kim Ki-duk, 59 godina juznokorejski reditelj (3-Iron, Spring Summer....) od korone
                sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
                But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• dakle i zvanicno-pogledao sam prvi (msm,meni prvi) film gde se pominje korona

drugi deo borata...i sasvim je OK film

a brat brega mazne cigansku muziku i broji lovu i posle 14 godina
                  Wizard

Comment

• Fantastican je Another Round - 2020.
                    Briljantni Mikelsen.
                    On i Vinterberg opet zajedno nakon The Hunt - 2012.

Vinterbergovi The Celebration - 1998 i Submarino - 2010 su takodjer odlicni filmovi.

Last edited by Arnel.S; 22-12-20, 21:57.
                    sigpic

Comment

• Au Arnele ulepsao si mi ovaj uzasan dan
                      Jedva cekam da gledam reunion Vinterberga i Mikelsena.

Comment

• Je l' vam radi http://rarbg.to/

?

EDIT: okej, iz nekog razloga mi ne radi na Chrome-u, na Firefox-u je okej

EDIT 2: brisanje kolacica je resilo problem.
                        Last edited by Mr. Wolf; 27-12-20, 12:56.
                        Dayman (a-a-ah...)
                        For everyone

Comment

• Wonder Woman 1984 aka Wonder Woman: Patty Jenkins hates men

Kakav ocaj od filma. Jedino sto me je sprecilo da ga ne ugasim je Gal Gadot
                          Dayman (a-a-ah...)
                          For everyone

Comment

• Pre ce biti Warner Bros mrzi muskarce, woke sranje je zavladalo u holivud, izumire i ta industrija.

Comment

• E, ali na stranu i taj hejt neki prema muskarcima u ovom filmu, to mi je vise smesna stvar, ono sto je najveci problem je uzasno glup scenario (na kojem je radila i sama Patty).

Bas veliki fail nakon odlicno prihvacenog prvog dela, a evo vidim vec sad najavljen Wonder Woman 3
                              Last edited by Mr. Wolf; 27-12-20, 22:28.
                              Dayman (a-a-ah...)
                              For everyone

Comment

• Go woke go broke. I to jos pre covida.

Pa kako ces da napravis dobar film kad ti se mesaju feministkinje, SJW, LGBT i ostala bagra. Vise se brinu kako da ubace nekog ko nije belac, gej, lezbaca, trans... obavezno da je jaka nezavisna zena u sto vecoj ulozi... msm ne vezano za WW1984, nego uopsteno .Svaka kreativnost je ubijena pre nego sto i pomislis da napravis film.

Comment

Working...
                                X